کد خبر : 1421935 | 24 خرداد 1396 ساعت 10:38 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

در روسیه بهتر از برزیل خواهم بود

جهانبخش: احتمالا در آلکمار می‌مانم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد در جام جهانی روسیه برنامه ریزی باید طوری باشد که تیم به دور حذفی برسد.

جهانبخش: احتمالا در آلکمار می‌مانم

به گزارش "ورزش‌سه"، علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنان برتر تیم ملی است که در دیدار با ازبکستان هم به میدان رفت اما اواخر نیمه نخست به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت. جهانبخش درباره صعود به جام جهانی،  حضور در روسیه و آینده خودش صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


باید صدرنشین به جام جهانی صعود کنیم
ما از ابتدا برای موفقیت بزرگ تلاش کردیم. هرچه داشتیم گذاشتیم تا بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. الان هم باعث افتخارمان است که اینطور صعود کرده‌ایم. ما صعود کردیم و دیگر دغدغه‌ای از این بابت نداریم اما قطعا در دو بازی بعدی که باقی مانده نیز، با تمام قوا به میدان می‌رویم تا پیروز شویم و به‌عنوان صدرنشین به جام‌جهانی صعود کنیم.


کی‌روش همیشه یک سورپرایز دارد
ما تیم خیلی جوانی داریم که باید اعتماد‌به‌نفس‌مان بالا برود. کی‌روش همیشه برای ما بازیکنان یک سورپرایز دارد تا روحیه‌مان را بالا ببرد و این دستبندها نیز سورپرایز کی‌روش قبل از بازی با ازبکستان بود. قطعا همه ما از این مسأله خوشحال شدیم و با نگاه‌کردن به این دستبندها توانستیم با روحیه بالاتری به مصاف حریف برویم.


 باید به دور حذفی جام جهانی برسیم
قطعا باید هدفمان این باشد که برای اولین‌بار در تاریخ به دور دوم جام‌جهانی صعود کنیم. امیدوارم حالا که ما توانستیم پاسخ اعتماد مسئولان فوتبال را بدهیم و مردم را خوشحال کنیم، آنها نیز در فاصله باقیمانده تا جام‌جهانی برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند و اردوها و بازی‌های تدارکاتی مطلوبی را برایمان تدارک ببینند. اکنون خیلی‌ها درباره فوتبال ایران این نظر را دارند که فراتر از فوتبال آسیا بازی می‌کنیم اما ما نیاز به این داریم که خودمان را تقویت کنیم. قطعا صعود به دور دوم جام‌جهانی بدون برنامه به دست نمی‌آید.


در روسیه بهتر از برزیل خواهم بود
طبیعتا خیلی خوشحالم که برای دومین بار به جام جهانی می روم. جام‌جهانی قبلی من فقط ١٩‌سال سن داشتم و خیلی از حضور در بازی‌های ایران لذت بردم. با این حال، تجربه‌ام مثل الان نبود و بسیار جوان بودم. حالا اما با تجربه و انگیزه بیشتری به روسیه خواهم رفت و امیدوارم برای تیمم مفید باشم. 


 احتمالا در آلکمار می مانم
من ٣‌سال دیگر از قراردادم با آلکمار هلند باقی مانده است و اگر پیشنهادی برسد، باشگاه باید در این‌ خصوص تصمیم‌گیری کند. البته احتمالا مشکلی نیست و در آلکمار می‌مانم.

دیدگاه‌ها