کد خبر : 1422111 | 24 خرداد 1396 ساعت 22:10 | 133K بازدید | 0 دیدگاه

خریدهای جوان با قراردادهای 3 ساله؛

آقایی و ثاقبی رسما سپاهانی شدند

مدافع چپ ملی‌پوش تراکتورسازی و هافبک ملوان انزلی قرارادادهای سه ساله با باشگاه سپاهان اصفهان امضاء کردند.

آقایی و ثاقبی رسما سپاهانی شدند

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی با اتمام دوران سربازی در سی‌اُم آبان ماه 95 باید به گسترش فولاد برمی‌گشت ولی به دلیل رضایت این باشگاه در نیم‌فصل دوم نیز برای سرخ پوشان تبریزی به میدان رفت و نمایش موثری در ترکیب این تیم داشت که موجب شد به تیم ملی هم دعوت شود.


باشگاه گسترش فولاد برای صدور رضایت‌نامه این مدافع چپ ملی‌پوش یک میلیارد تومان در نظر گرفته بود که طی روزهای اخیر گفته می‌شد آقایی شخصا حاضر شده آن را پرداخت کند تا به تیم دیگری برود.


آقایی امشب با مدیر عامل سپاهان در محل این باشگاه جلسه‌ای برگزار کرد و به توافق نهایی دست یافت تا فصل آینده در جمع شاگردان زلاتکو کرانچار حضور داشته باشد.


این مدافع چپ قراردادی بلند مدت و سه ساله با سپاهان امضاء کرده و احتمال می‌رود این باشگاه یک خرید مطرح دیگر در پست هافبک هجومی داشته باشد که ممکن است برای ادامه همکاری با سرور چپاروف به توافق برسد.

 

1205099


سردار آجرلو، مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی ساعاتی قبل از مالک باشگاه گسترش فولاد خواسته بود تا رضایت‌نامه آقایی را صادر کنند ولی این بازیکن تصمیم گرفته در فصل 97-96 برای سپاهان به میدان برود.


شاهین ثاقبی نیز که ابتدای خردادماه با مسؤولان باشگاه سپاهان به توافق نهایی رسید و با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه از ملوان انزلی جدا شده بود در تمرین امروز این تیم نیز حضور یافت.

 

1205118


او دومین بازیکنی بود که سپاهان بعد از عزت‌الله پورقاز جذب کرد ولی امشب قرارداد این هافبک سابق تراکتورسازی و ملوان انزلی با حضور در باشگاه سپاهان رسما به مدت سه فصل امضاء شد.


پیش از این سپاهان با حسن جعفری، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز و ساسان انصاری قرارداد بسته بود و حالا با اضافه شدن سعید آقایی و شاهین ثاقبی می‌توان گفت این باشگاه اصفهانی بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشته است.

دیدگاه‌ها