کد خبر : 1422235 | 25 خرداد 1396 ساعت 16:25 | 69.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

آسنسیو و استقبال از خرید کهکشانی احتمالی رئال

کیلیان امباپه را بسیاری، خرید کهشکانی تابستانی رئال می دانند و مارکو آسنسیو، پدیده 21 ساله رئال نیز از این انتقال احتمالی استقبال کرد.

آسنسیو و استقبال از خرید کهکشانی احتمالی رئال

به گزارش "ورزش سه"، آسنسیو با درخواست زیدان فصل گذشته به تیم اول رئال راه یافت و توانست در همان اولین بازی رسمی خود با پیراهن این تیم، در سوپرکاپ اروپا یک گل تماشایی به سویا بزند. او در آخرین بازی فصل نیز گل چهارم رئال به یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان را به ثمر رساند تا فصل، رویایی تر از انتظار برایش به اتمام برسد.

 

 

1205235

 

 

آسنسیو در مصاحبه با مارکا و در مورد سه قهرمانی اروپای رئال در 4 سال اخیر گفت:« این یک موفقیت عظیم و باورنکردنی است. سه قهرمانی در 4 سال، کار هر تیمی نیست. این رئال، مجموعه ای از استعدادهای بزرگ و آینده دار است و این نسل با این همه جاه طلبی هنوز می تواند رئال را به موفقیت های بیشتر برساند. کلید موفقیت، از دست ندادن جاه طلبی است. ما هنوز از کسب قهرمانی های دیگر سیر نشده ایم.»

 

 

1205233

 

 

21 سالگی و اولین قهرمانی اروپا:« با راموس در این مورد صحبت می کردم و به من گفت که قهرمانی اروپا نباید به یک اتفاق عادی برای من تبدیل شود؛ چون خودش سال ها برای رسیدن به اولین قهرمانی اروپا صبر کرد و بسیاری از بزرگان رئال نیز در کسب قهرمانی اروپا ناکام ماندند. او به من گفت که باید قدر این موفقیت بزرگ را بدانم. من خوش شانس هستم که در اولین فصل حضورم در رئال توانستم قهرمان شدن در چمپیونزلیگ را تجربه کنم.»

 

 

1202134

 

 

خرید های تابستانی و احتمال پیوستن امباپه به رئال:« ما تیم تقریبا  بی نقصی هستیم ولی رئال همیشه جایگاه بازیکنان بزرگ بوده و امباپه نیز ستاره ای باکیفیت و آینده دار نشان داده است. بازی های زیادی از او ندیده ام ولی ما همیشه از چنین بازیکنانی استقبال می کنیم.»

 

دیدگاه‌ها