کد خبر : 1422250 | 25 خرداد 1396 ساعت 17:05 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

تایید علاقه یوونتوس به جذب ستاره بایرن مونیخ

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس امروز مذاکرات برای جذب داگلاس کاستا از بایرن را تایید کرد.

تایید علاقه یوونتوس به جذب ستاره بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، کاستای 26 ساله در فصلی که گذشت آن‌طور که می‌خواست در ترکیب اصلی باواریایی‌ها قرار نگرفت و به همین دلیل اعتراف کرده است که به خروج از آلیانتس آره‌نا فکر می‌کند. مدتی است که گزارش می‌شود یوونتوس با پیشنهادی در حدود 45 میلیون یورو درصدد خرید کاستاست و آلگری هم این موضوع را تأیید کرد.

 

 

1205252

 

 

آلگری در این خصوص به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« داگلاس کاستا یکی از بازیکنانی است که ما می‌خواهیم و بازیکنی بسیار خوب است.»

 

سرمربی یوونتوس درباره دیگر بازیکنان موردنظر این باشگاه در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، پاتریک شیک، هافبک چک‌تبار سامپدوریا و وویچخ شزنی، دروازه‌بان لهستانی آرسنال هم گفت:« شیک هنوز نیامده است، اما کارهایی که او در فصل گذشته انجام می‌داد، خارق‌العاده بود. قرارداد شزنی هم با ما نهایی نیست.

می‌دانم که وقتی از تعطیلات برگردم باشگاه بازیکنانی خریده است که می‌توانند ترکیب آن را تقویت کنند، چرا که تیم ما اکنون به سطح بالایی رسیده است و تنها چند بازیکن هستند که می‌‌توانند نیاز‌های ما را برطرف کنند. ما باید بازیکنانی پیدا کنیم که نیاز ما در بخش‌هایی که ضعف داریم را برطرف کنند.»

دیدگاه‌ها