کد خبر : 1422254 | 25 خرداد 1396 ساعت 18:48 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

خلعتبری و بازگشت به ثامن‌الائمه پرخاطره؛

دوئل نقل و انتقالات مشهدی‌ها را پدیده برد

در شرایطی که رقابت زیر پوستی سختی بر سر جذب محمدرضا خلعتبری میان دو باشگاه سیاه‌جامگان و پدیده پیش آمده بود، این دوئل را پدیده به سود خود به پایان برد.

دوئل نقل و انتقالات مشهدی‌ها را پدیده برد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری به عنوان بازیکنی که برای اولین بار در مشهد و با هدایت اکبر میثاقیان در لیگ‌برتر ایران شناخته شده و اوج گرفت بود دوباره مورد توجه سرمربی سیاه‌جامگان قرار گرفت به این امید که بتواند با بازگرداندنش او را تبدیل به چهره اول تیمش کند، غافل اینکه پرونده دیگری در آن سمت مشهد برای این بازیکن باز شده و خلعتبری مشغول بررسی پدیده‌ای‌ها بود.


رقابت حساس و البته زیرپوستی شدیدی میان پدیده و سیاه‌جامگان بر سر جذب این بازیکن که خاطرات زیادی برای علاقمندان مشهدی در لیگ‌برتر رقم زده، شکل گرفت تا اینکه سرانجام خلعتبری که رابطه خوبی هم با تماشاگران مشهدی دارد راهی پدیده شود و دوئل دو باشگاه رقیب همشهری را به سود پدیده پایان دهد.


گفتنی است محمدرضا خلعتبری پس از شموشک، دوران طلایی خود را در ابومسلم پشت‌سر گذاشت، به فینال جام‌حذفی و عنوان بهترین تیم شهرستانی با مشهدی‌ها رسید و مشهد سکوی این بازیکن شد تا ادامه دوران فوتبال خود را در تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، الغرافه قطر، الوصل امارات (قرضی)، سپاهان اصفهان، عجمان امارات، پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، گسترش فولاد تبریز و سایپا پشت سر بگذارد. او اکنون به دنبال تکرار خاطرات شیرین خود با هواداران مشهدی است.

دیدگاه‌ها