کد خبر : 1422336 | 26 خرداد 1396 ساعت 15:22 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

برای چپاروف با استقلال درگیر نمی‌شویم؛

موضع مدیرعامل سپاهان در مورد جذب چپاروف

جذب چپاروف می تواند تا حدود زیادی ماموریت مدیران سپاهان در جذب بازیکن را خاتمه دهد ولی آنها حاضر به جذب این بازیکن با هر قیمتی نیستند.

موضع مدیرعامل سپاهان در مورد جذب چپاروف

به گزارش "ورزش سه"، جذب یک هافبک بازیساز یکی از نیازهای تیم کرانچار برای حضور در لیگ هفدهم است که تاکنون رفع نشده است. در لیگ شانزدهم سرور چپاروف ملی پوش فوتبال ازبکستان در نیم فصل دوم به تیم اضافه شد و به خصوص در 6 دیدار پایانی که کرانچار هدایت تیم را بر عهده گرفت به خوبی توانست رضایت این مربی کروات را جلب کند.


به همین دلیل این بازیکن در اولویت برنامه های کرانچار برای قرار گرفتن در پست هافبک بازیساز قرار گرفته است، اما تعهد اخلاقی که بین سپاهان و استقلال برای جذب این بازیکن ایجاد شده، باعث شده تا مدیران سپاهان علیرغم ادعای مدیر برنامه های این بازیکن که هیچ تعهدی بین موکل او و باشگاه استقلال وجود ندارد، همچنان مدیران سپاهان در این مورد خاص دست به عصا حرکت کنند تا رابطه آنها با باشگاه استقلال به خاطر چپاروف تیره و تار نشود.


محسن طاهری مدیرعامل سپاهان در همین خصوص به خبرگزاری میزان گفته است:« تا زمانی که باشگاه استقلال به چپاروف اعلام نکند که بازیکن آزاد بوده یا تحت قرارداد این باشگاه نیست و ما هم مستدلات آن را دریافت نکنیم، شک نکنید با چپاروف وارد مذاکره نمی‌شویم ».


سپاهان شرایط یک هافبک عراقی برای جایگزین کردن با چپاروف را زیر نظر گرفته است ولی حالا با توافق استقلالی ها با شجاعیان به نظر می رسد، کار انتقال چپاروف به سپاهان راحت تر از گذشته شده باشد.

دیدگاه‌ها