کد خبر : 1422358 | 26 خرداد 1396 ساعت 16:45 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه احتمالات درمورد آینده ستاره جدایی طلب میلان

لوئیجی دوناروما، گلر 18 ساله میلان روز گذشته اعلام کرد که قراردادش را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد.

همه احتمالات درمورد آینده ستاره جدایی طلب میلان

به گزارش "ورزش سه"، دورناروما دو فصل پیش توانست جایگاه خود درون دروازه میلان را تثبیت کند. قرارداد او ژوئن سال آینده به اتمام می رسد اما او پس از مشورت با مدیر برنامه هایش به میلان اطلاع داد که قصد تمدید آن را ندارد و به تیمی دیگر خواهد رفت.

 

با این تصمیم حالا میلانی ها باید به فکر یک گلر مطمئن برای فصل بعد باشند یا اینکه دوناروما را حفظ کرده و تابستان بعد او به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.

 

 

1205329

 

 

کمترین احتمال ممکن این است که میلان به دوناروما اجازه دهد یک فصل دیگر هم بازی کند چون در این صورت او فصل بعد به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر خواهد شد و پولی نصیب میلان نمی شود.

 

یک پیش بینی دیگر این است که طبق گفته مدیر ورزشی میلان، دوناروما یک فصل کامل سکونشین شود اما احتمال بیشتر، قرار گرفتن این گلر جوان در فهرست فروش میلان است. قیمت او حالا رقمی بین 30 تا 40 میلیون یورو خواهد بود.

 

رئال و یوونتوس بیشترین علاقه را برای جذب این بازیکن دارند و در این میان رئالی ها حتی حاضرند 6 میلیون یورو سالانه به دوناروما پرداخت کنند. ایجینت دوناروما نیز رئال را به موکلش پیشنهاد داده است. به ادعای مارکا، رئال قصد دارد دوناروما را جذب کرده و یک فصل به میلان قرض بدهد تا از تابستان بعد بتواند از حضور او استفاده کند.

 

دیدگاه‌ها