کد خبر : 1422398 | 26 خرداد 1396 ساعت 19:58 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

میثاقیان: خانزاده و سیف اللهی با ما می‌مانند

اکبر میثاقیان با تمجید از نقش روح الله سیف اللهی و محمد خانزاده گفت این دو بازیکن از ابتدای این هفته در تمرینات تیم شرکت می کنند.

میثاقیان: خانزاده و سیف اللهی با ما می‌مانند

میثاقیان سرمربی تیم سیاه جامگان در خصوص شرایط روح الله سیف اللهی و محمد خانزاده به خبرنگار "ورزش سه" گفت: این دو بازیکن در طول فصل گذشته و به خصوص در 8 دیداری که من در تیم بودم زحمت زیادی کشیدند. خانزاده که یکی از بهترین بک های فوتبال ایران است و سیف اللهی هم بازی های خوبی برای ما انجام داد و گل ماندن ما در لیگ برتر هم توسط او به ثمر رسید.


سرمربی سیاه جامگان در مورد اینکه آیا این دو بازیکن فصل آینده را هم در مشهد می مانند یا خیر ادامه داد: با آنها صحبت کرده ایم و قرار است فردا در مشهد باشند  تا در مورد مسائل مالی صحبت کنیم. طبیعی است که این دو شرایط مالی برای امضای قرارداد دارند و ما هم سعی می کنیم تا جایی که در توانمان است خواسته های آنها را مورد توجه قرار دهیم. در مجموع طبق صحبت هایی که با آنها داشتیم صد در صد در مشهد می مانند. سیف اللهی و خانزاده هم می توانند با ماندن در مشهد هم به پیشرفت خودشان و هم به تیم سیاه جامگان کمک کنند؛ من هم قلبا آنها را دوست دارم و دوست دارم در کنار ما باشند.

دیدگاه‌ها