کد خبر : 1422402 | 26 خرداد 1396 ساعت 20:41 | 102.2K بازدید | 0 دیدگاه

درانتظار بختیار، مبعلی و مطهری

پاتک فولاد به بازار نقل وانتقالات تابستانی

فولاد با سرمربیگری پورموسوی با بودجه کم تر از فصل های پیش، نقل و انتقالات خوبی را انجام داده است.

پاتک فولاد به بازار نقل وانتقالات تابستانی

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که چند روزی در بی خبری نقل و انتقالات را گذراندن بود، حال وضعیت متفاوتی دارد.

حمید گلزاری هافبک - وینگر گل گهر سیرجان اولین خرید فولادی ها بود تا شروع نقل و انتقالات با این بازیکن برای تیم پورموسوی باشد.

رحیم زهیوی ستاره فصل قبل الشحانیه دومین خرید این تیم بود، زهیوی که رابطه بسیار نزدیکی با پورموسوی داشت، قید پیشنهادات بالاتر را زد تا در تیم استانش بماند.

1204989

 

احمد عبدالله زاده نیز اولین بازیکنی بود که قراردادش با فولاد را تمدید کرد و چندین ساعت بعد قرارداد عبدالله ناصری با فولاد تمدید شد تا روز پرکار فولادی ها تکمیل تر شود.

اما این پایان روز نقل و انتقالاتی نبود و خرید بعدی از استقلال خوزستان آمد. نوید عاشوری سومین خرید فولاد و البته اولین خرید لیگ برتری قرمزهای اهوازی به حساب آمد، بازیکنی که با فولادنوین در فوتبال ایران مطرح شد.  

 

1205091


روز گذشته نیز فولاد در نقل و انتقالات پرکار عمل کرد، عبدالله کرمی و ایوب والی دو مدافع خوزستانی و باتجربه با فولاد قراردادشان را تمدید کردند.

آرمان رمضانی از مس رفسنجان و پیمان شیرزادی از استقلال خوزستان دو خرید فولاد در این تیم بودند.

 

1205217

 

فردا روز مهمی برای فولادی هاست، شنیده می شود ایمان مبعلی و ارسلان مطهری دو بازیکنی خواهند بود که روز شنبه قراردادشان با قرمزپوشان امضا می شود، بازگشت ٢٣ محبوب به اهواز می تواند دراماتیک ترین انتقال فولاد باشد.

به نظر می رسد وضعیت بختیار رحمانی و حضورش در فولاد فردا مشخص شود، تقاضای پورموسوی برای تمدید قرارداد با وی باعث می شود تا به نوعی هواداران منتظر خبر خوش حضورش باشند.
با این دو خرید، تنها یک سهمیه لیگ برتری برای فولاد خواهد ماند که آن نیز برای خرید دروازه بان اختصاص خواهد یافت.

پورموسوی در نقل و انتقالات علی رغم بودجه کم توانسته تیم نسبتا خوبی را جمع کند و باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار فولاد در لیگ هفدهم خواهد بود، حمایت هواداران آخرین قطعه پازل موفقیت فولاد خواهد بود.

دیدگاه‌ها