کد خبر : 1422664 | 28 خرداد 1396 ساعت 12:14 | 24.6K بازدید | 1 دیدگاه

خودم به کی‌روش گفتم جایم را به جوان‌ها بده

حدادی‌فر: می‌خواستم از ذوب آهن بروم ولی ...

مصدومیت شدیدی که اوایل فصل گذشته گریبانگیرش شد، بدترین شوکی بود که همان ابتدای فصل می‌توانست به ذوب‌آهن وارد شود.

حدادی‌فر: می‌خواستم از ذوب آهن بروم ولی ... 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، قاسم حدادی‌فر حدود 8 ماه از فوتبال دور بود و بعد از بازگشتش هم نتوانست مثل سابق در ترکیب تیم قرار بگیرد. این شد که نیمکت نشینی‌های طولانی سهم او شد از ادامه فصل. به خاطر همین بود که انتهای فصل مصاحبه‌هایی از او منتشر شد که در آن گفته بود با این شرایط در ذوب‌آهن نمی‌ماند. نیتش هم بازار گرمی نبود که اگر بود اینطور بی سروصدا پای میز مذاکره با ذوب‌آهن نمی‌نشست. مثل همیشه اولویتش ذوب شد و پیش از هر تیم دیگری دیروز(شنبه) بعد از مذاکره‌ای کوتاه برای یک فصل دیگر با ذوب‌آهن به توافق رسید.

 

اواخر فصل گذشته گفته بودی با این شرایط در ذوب‌آهن نمی‌مانی.
 من اول فصل مصدوم شدم و نتوانستم در نیم‌فصل اول به ذوب‌آهن کمک کنم. نیم‌فصل دوم که بهبود پیدا کردم و برگشتم، مربی صلاح دانست که کمتر به من بازی بدهد. به همین خاطر گفتم اگر شرایط اینطور باشد از ذوب‌آهن جدا می‌شوم. حالا اما تصمیم گرفتم در تمرینات با تمام تلاشم حاضر شوم تا بتوانم در ترکیب تیم قرار بگیرم و به ذوب‌آهن کمک کنم.


در قراردادت شرطی هم برای بازی کردن در فصل جدید داشتی؟
 نه، اصلاً. هیچ وقت من چنین شرط‌هایی برای قرارداد بستن نمی‌گذارم. فقط تصمیم راسخی دارم که امسال از ابتدای فصل با قدرت در تمرینات حاضر شوم تا بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم.


ظاهراً امیر قلعه‌نویی اعتقاد زیادی به توانایی هایت دارد و نظر او بوده که بمانی.
 زمانی که خدمت سربازی‌ام را در تراکتورسازی می‌گذراندم، یک نیم‌فصل با آقای قلعه‌نویی همکاری کردم و همان نیم‌فصل تجربه خوبی از همکاری با ایشان بود.


از استقبالی که از امیرقلعه‌نویی در اصفهان شد، مشخص بود که هواداران ذوب‌آهن هم خیلی خوب او را پذیرفته‌اند.
 بله، استقبال خوبی از ایشان شده. البته هواداران ما همیشه لطف داشته‌اند و زمانی هم که آقای گل محمدی آمد، چنین استقبالی از او شد. حالا هم آقای قلعه‌نویی با سابقه خوبی که در فوتبال ما داشته اند، به ذوب‌آهن آمده‌اند تا تیم را به روزهای خوبش برسانند.


فکر می‌کنید جایگاه ذوب‌آهن در فصل جدید چه باشد؟
 با توجه به شواهد فکر می‌کنم ذوب‌آهن این فصل برای قهرمانی بسته شود، ضمن اینکه آقای قلعه‌نویی مربی با تجربه‌ای است که هرجا بوده موفق بوده. حالا هم به نظر می‌رسد که می‌خواهد تیم را برای قهرمانی ببندد.


حالا چطور شد که مثل فصل‌های قبل، پیش از هر تیمی با ذوب‌آهن مذاکره کردی؟
 بارها گفته‌ام که من از بچگی در ذوب‌آهن بوده‌ام و همیشه اولویت اولم ذوب‌آهن است. با اینکه در هفت سال اخیر پیشنهادهای خیلی خوبی از تیم‌های خوب با مبلغ‌های قابل توجه داشته‌ام اما عرق خاصی به ذوب‌آهن دارم که مانع از پذیرفتن این پیشنهادها می‌شود.


این فصل هم قبل از هر تیمی با ذوب‌آهن مذاکره کردی.
 بله، این فصل هم با هیچ تیمی صحبت نکردم، ضمن اینکه مذاکره و جلسه مان هم خیلی طول نکشید و خیلی زود با ذوب‌آهن به توافق رسیدم.


هیچ وقت در طول این سال‌ها بابت نپذیرفتن آن پیشنهادها و ماندن در ذوب‌آهن پشیمان نشدی؟
 گاهی اوقات شاید شرایطی پیش آمده باشد که در آن شرایط احساس پشیمانی کرده باشم اما در کل خیلی راضی‌ام که همه این سال‌ها در ذوب‌آهن مانده‌ام و برای تیمی بازی کردم که به آن دلبستگی داشته ام.

 

همیشه اولویتم این بوده که پیش از هر چیز ببینم ذوب‌آهن من را می‌خواهد یا نه؟
درباره تیم ملی چطور؟ حالا که تیم راهی جام جهانی شده، پشیمان نیستی که جایت را به جوان ترها دادی؟
 سه سال پیش بود. بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا با کی‌روش صحبت کردم و از او خواستم که جایم در تیم ملی را به جوان ترها بدهد. دوست داشتم آنها میدان وسیع تری برای نشان دادن توانایی‌های‌شان داشته باشند. در آن مقطع فکر کردم بهتر است به تیم باشگاهی‌ام کمک کنم و تیم ملی را به دست جوان ترها بدهم. اینکه پشیمان هستم یا نه... نمی‌دانم. این بهترین تصمیم در آن مقطع بود.


حالا چطور؟ هنوز هم فکر می‌کنی بهتر است جوان‌ها به جایت در تیم ملی باشند؟
 تیم ملی تغییر نسل خیلی خوبی داشته و شرایط فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کند. امیدوارم این تیم بتواند در ادامه راهش هم در جام جهانی موفق باشد.

دیدگاه‌ها