کد خبر : 1422676 | 28 خرداد 1396 ساعت 12:33 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

سه هافبک دفاعی مد نظر یووه چه کسانی هستند؟

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس قصد دارد تیمش را برای فصل آینده تقویت کند و از همین رو، 3 هافبک دفاعی را مد نظر دارد.

سه هافبک دفاعی مد نظر یووه چه کسانی هستند؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه انتقال انزونزی به یووه تقریبا منتفی شد، بیانکونری ها به دنبال دیگر گزینه ها هستند تا برای فصل بعد آماده تر از این فصل ظاهر شوند. تجربه تلخ شکست 4-1 در فینال چمپیونزلیگ یووه را به فکر تقویت خود انداخته و آنها در حال حاضر، 3 گزینه برای تقویت خط میانی مد نظر دارند.

 

1092357

 

اولین گزینه آنها امره جان، هافبک لیورپول است که قراردادش سال آینده با این تیم به اتمام می‌رسد و هنوز اقدامی در جهت تمدید آن صورت نگرفته است. جان در تیم ملی آلمان نیز توپ می‌زند و پیشرفت خوبی در این مدت در لیورپول داشته و از همین رو مورد نظر یوونتوس قرار گرفته است.

 

1194565

 

 

دیگر گزینه آنها نمانیا ماتیچ، هافبک چلسی است که با حضور کانته، نقش به مراتب کمرنگ تری نسبت به گذشته دارد و دیگر رهبر خط میانی تیمش نیست. او در یوونتوس می‌تواند وظایف به مراتب بیشتری برای تیمش انجام دهد و درخشان تر ظاهر شود.

 

1185282

 

 

اما گزینه بعدی یووه بلیس متوییدی است که در مدت زمان حضورش در پاری سن ژرمن به خوبی کیفیت های خود را ثابت کرده و به نظر در این تابستان به دنبال جدایی از باشگاه است. اینتر دیگر مشتری اوست ولی یوونتوس می‌تواند برای متوییدی گزینه جذاب تری باشد.

دیدگاه‌ها