کد خبر : 1422677 | 28 خرداد 1396 ساعت 13:13 | 86.3K بازدید | 3 دیدگاه

باند خوزستانی‌ها استقلال را در اوج نگه داشت!

میداوودی: تصمیم کاوه درست بود، نحوه جدایی‌اش نه

مهاجم سابق استقلال از خیلی ها دلخور است و می‌‌گوید او را به حال خودش رها کرده‌اند؛ میداووی حالا در ۳۲ سالگی عزمش را جزم کرده که به فوتبال برگردد.

میداوودی: تصمیم کاوه درست بود، نحوه جدایی‌اش نه

به گزارش "ورزش‌سه"، روزی که میلاد میداوودی پیراهن استقلال تهران را برتن کرد، همه از او به عنوان یک مهاجم ششدانگ یاد کردند که می تواند راه بزرگان فوتبال ایران راطی کند. میداوودی در استقلال بازی های خوبی انجام داد و حتی به تیم ملی نیز رسید اما مصدومیتی که برایش از ناحیه رباط صلیبی پیش آمد، او را از فوتبال دور کرد. بازگشت میداوودی به فوتبال برای او چندان خوش یمن نبود و بعد از آن نیز در تیم های دیگر اتفاقاتی برایش رقم خورد که نتواند دوران طلایی اش را تکرار کند.


میداوودی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره دوران سختش در استقلال، دلخوری از برخی مسئولان و مربیان، دور بودن از فوتبال، امیدش برای بازگشت و شرایط کنونی استقلال صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


هیچ چیز آنطور که می خواستم پیش نرفت


من شرایط خوبی در استقلال داشتم اما مصدومیتی که برایم پیش آمد، شرایط فوتبالی ام را تغییر داد. مسائل زیادی دست به دست هم داد تا شرایط سختی را تجربه کنم. با اینکه انگیزه زیادی داشتم بعد از مصدومیت با قدرت به فوتبال برگردم اما متاسفانه هیچ چیز آنطور که می خواستم پیش نرفت و نتوانستم دوران قبل را به دست بیاورم.


از خیلی ها دلخور هستم


دوست ندارم زیاد درباره آدم ها صحبت کنم اما از خیلی ها دلخور هستم. من انتظار زیادی از برخی افراد داشتم؛ افرادی که خیلی جاها به آنها کمک کردم و باعث شدم شرایط خوبی برایشان رقم بخورد، پشت مرا خالی کردند و اجازه ندادند روند طبیعی خودم در فوتبال را طی کنم. 


من نبودم، سایپا دو سال پیش سقوط می کرد


درفوتبال برای هر بازیکنی ممکن است شرایطی پیش بیاید که چند بازی خوب نباشد اما متاسفانه برای من برخی افراد دوست داشتند ادامه دار باشد. من یکی ، دو بازی خوب نبودم و گفتند فوتبال میداوودی تمام شده است. آن هم در حالی است که سابقه فوتبالی ام مشخص بود و همه می دانستند در گذشته چه کارهایی کرده ام. حداقل باید به احترام آن چند سال خوب اینقدر زود نباید تصمیم می گرفتند. من گفتم که دوست ندارم اسمی از فردی ببرم اما واقعا اگر من نبودم، سایپایی که امسال با حسین فرکی در آستانه سقوط بود، در همان دو سال سقوط می کرد. شما شاهد هستیم که من چند هفته اخراج شدم و تیم چه نتایجی گرفت. 


آنهایی که به فرودگاه آمدند، رفتند و پیدایشان نشد


از برخی مسئولان سابق استقلال هم گلایه دارم. آنهایی که برای جذب من به فرودگاه آمدند و از فرودگاه مرا برگرداندند و پای میز مذاکره و قرارداد نشاندند، بعد از مصدومیت آمدند و 4 عکس گرفتند و رفتند! واقعا انتظار من از مدیران سابق استقلال چیز دیگری بود. تا وقتی که خوب بودم و می درخشیدم، همه چیز روبه راه بود و همه به به و چه چه می کردند اما وقتی مصدوم شدم، رفتند و دیگر یادی از من نکردند.


مدیران سابق استقلال خودشان را به من شناساندند


از تصمیمی که آن زمان گرفتم و به استقلال پیوستم، پشیمان نیستم. آن زمان من با عشق استقلال را انتخاب کردم و به خاطر خودم این کار را انجام دادم اما گذر زمان باعث می شود آدم برخی افراد را ببیند و بشناسد. من بعد از مصدومیتم واقعا تنها ماندم. 


پرویز مظلومی همیشه کمکم کرد


منظورم اصلا به پرویز مظلومی نیست. پرویز خان در دوسالی که زیر نظرش کار کردم، همیشه با من رابطه خوبی داشت و واقعا کمکم کرد. او حتی زمانی که بعد از مصدومیت برگشتم هم کمک کرد اما شرایط باشگاه مناسب نبود و مسئولان باشگاه نمی خواستند اتفاقات خوبی برای من رخ بدهد. واقعا از مدیران آن زمان باشگاه ناراحت هستم.


باند خوزستانی‌ها استقلال را در اوج نگه داشت!


ما خوزستانی‌ها روحیات خاصی داریم و یادم هست در آن زمان به ما می‌گفتند باند خوزستانی ها در استقلال تشکیل داده اید. واقعا پژمان منتظری و ایمان مبعلی اصلا نمی دانند باند چیست. شما شرایط آن زمان استقلال را نگاه کنید، اگر ما خوزستانی ها نبودیم، استقلال آن نتایج را می گرفت؟ اصلا خودم را نمی گویم اما واقعا مبعلی و منتظری بهترین عملکرد را داشتند. متاسفانه یکسری نمی توانستند این موفقیت ها را ببینند. من فقط یک چیز می گویم آنهایی که موضوع باند خوزستانی ها را در استقلال ایجاد کردند، الان کجا هستند؟ بعد ببینید مبعلی و منتظری کجا هستند و چه موفقیت هایی بعد از استقلال کسب کردند.

 

1080471


شرایط سیاه جامگان خوب نبود


بعد از دوران سختی که گذراندم، می خواستم برگردم که در سایپا آن شرایط برایم پیش آمد. متاسفانه پارسال نیز نتوانستم به تیمی بروم و نیم فصل بیرون ماندم. در سیاه جامگان هم شرایط باشگاه خوب نبود و نتوانستم روزهای خوبی را سپری کنم. 


انگیزه زیادی برای بازگشت دارم

 

با وجود همه مسائل پیش آمده انگیزه زیادی دارم که برگردم. من 32 سال سن دارم و فکر می کنم هنوز می توانستم چند سال دیگر بازی کنم. صحبت هایی با برخی مسئولان کرده ام و امیدوارم بتوانم امسال هم در لیگ برتر بازی کنم. انگیزه بسیاری دارم که به روزهای خوب گذشته ام برگردم و خیلی چیزها را ثابت کنم.


بیت سعید فوق العاده است


درباره شرایط کنونی استقلال واقعا نمی شود نظر قطعی داد؛ جدایی ناگهانی کاوه رضایی باعث ناراحتی هواداران شده است اما می خواهم درباره بیت سعید بگویم که بازیکن فوق العاده خوبی است. او واقعا می تواند به استقلال کمک کند. ضمن اینکه بازگشت شهباززاده نیز اتفاق خوبی محسوب می شود. با حضور این دو بازیکن شرایط می تواند خیلی بهتر شود. امیدوارم امسال هم استقلال روند خوبی را در پیش بگیرد و باعث شادی هواداران شود. 


تصمیم کاوه درست بود، نحوه جدایی اش نه


تصمیم کاوه رضایی برای رفتن از استقلال به فوتبال اروپا درست بود. هر فوتبالیستی حق دارد برای پیشرفت به اروپا برود و هر کسی از رسیدن به این شرایط استقبال می کند. شاید نحوه رفتن رضایی باعث دلخوری هواداران شد اما برای پیشرفت واقعا باید می رفت. امیدوارم هرجا که هست موفق باشد. کاوه دوست خوب من است و امیدوارم دوران خوبش در استقلال را در بلژیک هم تکرار کند.


امیدوارم شرایط استقلال خوب شود


استقلال سال گذشته برخی چیزها را نشان داد. با اینکه اوایل فصل بازی های خوبی را انجام نداد اما روند این تیم رفته رفته بهتر شد. با این حال مسائل تاریکی نیز وجود داشت. امیدوارم شرایط خوبی برای استقلال رقم بخورد. 


دوست دارم کنار خوزستانی های باتجربه فولاد باشم


خوشحالم که همه بازیکنان باتجربه خوزستانی به فولاد برگشته اند و تیم خوبی تشکیل داده اند. واقعا خودم هم دوست دارم در این تیم حضور داشته باشم اما باید ببینیم شرایط چطور رقم می خورد.

 

دیدگاه‌ها