کد خبر : 1422777 | 28 خرداد 1396 ساعت 20:17 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلانتری: افتخار می کنم بار دیگر سرمربی فجر شدم

سرمربی جدید فجرسپاسی شیراز می گوید همه مردم و مسئولان شیراز باید در کنار هم با همدلی و اتحاد، فجر را به جایگاه اصلی اش بازگردانند.

کلانتری: افتخار می کنم بار دیگر سرمربی فجر شدم 

به گزارش "ورزش سه" علی کلانتری ساعاتی پیش به عنوان سرمربی فجرسپاسی شیراز جایگزین غلامحسین پیروانی شد. 


سرمربی جدید فجر شهید سپاسی پس از توافق رسمی با باشگاه با بیان اینکه افتخار می کند بار دیگر فرصت حضور در این تیم ارزشی را پیدا کرده است گفت: با انتخابی که انجام شد این پنجمین فصلی است که هدایت تیم فجر را بر عهده خواهم داشت و از اعتمادی که سردار غیاثی، هیأت مدیره و مدیرعامل تیم به من داشتند تشکر می کنم.


علی اصغر کلانتری اظهار داشت: انشاا... با کمک همه عوامل، مسؤولین، هواداران و اصحاب رسانه بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. 


وی از برنامه 2 ساله هیأت مدیره و مدیرعامل این تیم خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با تلاش همه از برنامه ریزی انجام شده نیز جلوتر پیش برویم. 


کلانتری افزود: از همه مردم، طرفداران و دست اندرکاران و کسانی که از دور و یا غیر مستقیم با تیم فجر در  ارتباطند می خواهم در کنار ما یک تیم واحد شوند و با همدلی و اتحاد فجر را به جایگاه اصلی اش باز گردانیم. 


سرمربی تیم فجر شهید سپاسی درباره تعداد زیاد خروجی های این تیم تا این لحظه اضافه کرد: در چهار فصل گذشته که در تیم فجر بودم هر سال تیم خروجی های زیادی داشت و نگرانی بابت این موضوع نداریم؛ با توکل به خدا ، با گرفتن بازیکنان سرباز جدید و فوتبالیست های خوب شیرازی که از نظر ما قابلیت بازی در لیگ را دارند تیم را برای مسابقات آماده خواهیم کرد. 


کلانتری در پایان اعلام کرد: کادر فنی خود را تا فردا اعلام می کند.

دیدگاه‌ها