کد خبر : 1422811 | 28 خرداد 1396 ساعت 23:40 | 129.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آبولا:

درخواست رونالدو از مندس: من را به یونایتد برگردان

نشریه آبولا که برای اولین بار ماجرای تصمیم کریس رونالدو برای جدایی از رئال مادرید را منتشر کرد، ادعا کرد این ستاره پرتغالی از مدیر برنامه هایش خواسته تا او را به منچستریونایتد برگرداند.

درخواست رونالدو از مندس: من را به یونایتد برگردان

به گزارش "ورزش سه"، اتهام فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورویی به رونالدو از سوی دادستانی اسپانیا باعث شد تا ستاره رئال تصمیم به ترک اسپانیا بگیرد و اکنون شایعات زیادی حول مقصد احتمالی او منتشر شده است.

 

در حالی که گفته می شود پاری سن ژرمن آماده است تا مبلغی خیره کننده برای به خدمت گرفتن رونالدو بپردازد اما آبولا ادعا کرده که رونالدو از ژرژ مندس، مدیر برنامه هایش خواسته تا او را به منچستریونایتد برگرداند.

 

 

1205363

 

 

رونالدو که بین سال های 2003 تا 2009 برای منچستریونایتد بازی کرد، همواره از علاقه اش برای بازگشت  او به باشگاه گفته؛ هرچند تیره شدن رابطه او با ژوزه مورینیو در آخرین روزهای حضور آقای خاص در سانتیاگو برنابئو، می تواند مانع بزرگی بر سر راه این انتقال باشد.

 

البته ژرژ مندس مدیر برنامه مورینیو نیز هست و با توجه به رابطه گرمی که با او دارد، می تواند این مشکل را حل کند. ضمن اینکه مورینیو سال گذشته در افتتاحیه فیلم رونالدو در لندن شرکت کرد تا نشان بدهد رابطه اش با ستاره رئال به سردی گذشته نیست.

دیدگاه‌ها