کد خبر : 1422819 | 29 خرداد 1396 ساعت 01:00 | 205.6K بازدید | 0 دیدگاه

با قراردادی 3 ساله

داریوش شجاعیان به استقلال پیوست

هافبک فصل گذشته گسترش فولاد با عقد قرارداد 3 ساله به استقلال پیوست.

داریوش شجاعیان به استقلال پیوست

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان بعد از 7 ساعت پر حاشیه و جنجالی با عقد قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست تا سومین خرید لیگ برتری منصوریان برای استقلال باشد. هر چند پرونده جدایی شجاعیان از گسترش فولاد از هفته ها پیش و با درخواست باشگاه استقلال و مخالفت گسترشی ها آغاز شد اما بعد از موافقت بوناچیچ با خروج این بازیکن و البته توافق بر سر رقم رضایت نامه، یکشنبه به عنوان روز موعود برای استقلالی شدن این بازیکن انتخاب شد.


جا به جایی محل عقد قرارداد شجاعیان از باشگاه استقلال به باشگاه گسترش فولاد در ساعتی که قرار بود شجاعیان قرارداد خود با استقلال را امضا کند، اولین حاشیه ی روز طولانی مدیران استقلال، گسترش و شجاعیان بود. استقلالی ها بعد از تغییر دوباره محل مذاکره و گفت و گویی که نزدیک به 3 ساعت به طول انجامید در غیبت بحث بر انگیز و پرحاشیه شجاعیان با موافقت زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد رضایت نامه این بازیکن با مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تنها به مقصد استقلال صادر شد و نصیرزاده در گفت و گویی اعلام کرد که شجاعیان باید از میان استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز برای فصل آینده یک تیم را انتخاب کند و پس از آن محل مذاکره را ترک کرد.


با اعلام شدن خبر توافق دو باشگاه تهرانی و تبریزی، شجاعیان در ساعات پایانی روز به همراه مدیر برنامه های خود و البته نصیر زاده دوباره در محل مذاکره حاضر شدند تا در حضور افتخاری، منصوریان و توفیقی روز پر حاشیه را با عکس یادگاری به پایان برسانند.

 

1205671

 


شجاعیان که بعد از درخشش در گسترش فولاد در فوتبال ایران چهره شد سابقه حضور در اردو های کی روش و البته تیم ملی را نیز در کارنامه خود دارد و حضور در روسیه 2018 را به عنوان هدف اصلی خود برای استقلالی شدن معرفی کرد اما آبی های تهرانی از عقد این قرارداد سنگین، هدف مهمی را دنبال می کنند. احمد جمشیدیان، کرار جاسم، میلاد نوری، ریوالدو دسوزا و بختیار رحمانی بازیکنانی بودند که بعد از جدایی مجتبی جباری برای پر کردن خلا این بازیکن در استقلال حاضر شدند اما گره ی کار آبی ها در خط میانی با این بازیکنان باز نشد. فرشید اسماعیلی جوان در لیگ شانزدهم البته نمایش های خوبی به عنوان بازی ساز در ترکیب استقلال داشت اما منصوریان ترجیح داد برای افزایش رقابت و البته پر ستاره کردن استقلال باز هم به دنبال بازی ساز در بازار نقل و انتقالات باشد و شجاعیان البته تنها انتخاب او بعد از منتفی شدن حضور چپاروف بود.


مبلغ بالای رضایت نامه، عقد قرارداد سنگین در کنار حضور پر حاشیه در استقلال اتفاقاتی است که می تواند در سرنوشت شجاعیان برای لیگ هفدهم تاثیر زیادی داشته باشد؛ اتفاقی که برای بختیار رحمانی نیز تکرار شد و این بازیکن نتوانست انتظارات هواداران استقلال را بر آورده کند. شجاعیان که حالا بار سنگینی را بر دوش احساس می کند از روز دوشنبه با درخواست منصوریان در اولین تمرین آبی ها حاضر می شود تا بخشی از مانور قدرت منصوریان باشد و البته امیدوار است حضور او در کمپ تمرینی آبی ها آغازگر مسیری متفاوت از دیگر ستاره های سالیان گذشته این تیم باشد.

دیدگاه‌ها