کد خبر : 1422982 | 29 خرداد 1396 ساعت 20:21 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار آلمان برابر استرالیا در گام اول

آلمان موفق شد در گام اول و در دیداری تماشایی با نتیجه 2-3 استرالیا را مغلوب کند.

پیروزی دشوار آلمان برابر استرالیا در گام اول

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری آلمان آغاز شد و این تیم در دقیقه 5 به گل رسید. نفوذ برانت از راست و پاس به بیرون او با ضربه دقیق استیندل از وسط محوطه جریمه همراه بود تا ژرمن ها با یک گل از استرالیا پیش افتند.

 

1205776

 

 

در دقیقه 17، واگنر موقعیت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 32، این بار دراکسلر شانس خود را برای گلزنی و 2 برابر کردن اختلاف امتحان کرد اما شوت فنی او نیز راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 38، اولین موقعیت استرالیا در بازی به دست آمد اما بازیکنان این تیم با بی دقتی این ضربه ایستگاهی را از دست دادند.

 

اما در دقیقه 41، روگیچ موفق شد گل اول استرالیا را به ثمر رساند . ضربه اول او به شکوردان مصطفی برخورد کرد اما در ریباند باز هم روگیچ به سمت دروازه آلمان ضربه زد تا گل تساوی به ثمر برسد.

 

اما در دقیقه 44 و روی اشتباه مدافعان استرالیا، آلمان صاحب یک ضربه پنالتی شد تا دراکسلر با ضربه ای خلاف جهت، باز هم تیمش را پیش اندازد تا نیمه اول با برتری 1-2 آلمان به پایان برسد.

 

 

1205770

 

1205774

 

 

نیمه دوم نیز با برتری آلمان آغاز شد و این تیم در دقیقه 47 به گل رسید. باز هم روی پاس کیمیچ، این بار گورتزکا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه ای دقیق گل سوم را به ثمر رساند.

 

 

1205773

 

 

اما استرالیا دست از تلاش نکشید و موفق شد در دقیقه 56 باز هم اختلاف را به حداقل برساند. ضربه ایستگاهی بازیکنان استرالیا با دفع اشتباه لنو همراه بود تا باز هم روگیچ در ریباند دروازه را باز کرده تا بازی با نتیجه 2-3 به سود المان پیگیری شود.

 

 

1205772

 

 

در این صحنه نیز ویدئو چک به کمک استرالیا آمد تا نقش این تکنولوژی جدید بیش از پیش از این رقابت ها پررنگ شود.

 

در دقیقه 75، آلمان فرصت بسیار خوبی برای زدن گل چهارم داشت اما ضربه ورنر به دیرک دروازه استرالیا برخورد کرد. دقایقی بعد، استرالیا فرصت بسیار خوبی به دست آورد اما ضربه موی توسط لنو مهار شد. 

 

در ادامه و علیرغم تلاش استرالیا اتفاق خاصی رخ نداد تا آلمان در اولین دیدار خود با نتیجه 2-3 استرالیا را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها