کد خبر : 1423058 | 30 خرداد 1396 ساعت 11:55 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین محصول از آکادمی واردی رونمایی شد

دنی نیوتون، کارگر انگلیسی که در آکادمی فوتبال جیمی واردی حضور یافته بود، به تیم استیونج پیوست.

اولین محصول از آکادمی واردی رونمایی شد

به گزارش "ورزش سه"، نیوتون فصل گذشته در تیم تامورث توپ می‌زد و موفق شد برای این تیم در لیگ های محلی 34 گل به ثمر برساند. او حالا اولین قرارداد حرفه ای اش را با استیونج که در لیگ چهارم انگلیس حضور دارد امضا کرده است.

 

1205835

 

 

او جزو بازیکنانی بود که در کلاس های واردی شرکت کرد و حالا این فرصت را دارد تا جا پای مهاجم تیم ملی انگلیس بگذارد و با استعفا از شغلش، فوتبال را پیگیری کند. او که فصل گذشته در کنفرانس شمال بازی می‌کرد، در پایان فصل قراردادش با باشگاه سابقش به پایان رسید. واردی که او نیز کارگر بود، یک سال زودتر از نیوتون قرارداد حرفه ای اش را امضا کرد و باید دید نیوتون نیز می‌تواند جا پای واردی بگذارد یا نه.

 

واردی در این رابطه گفت:" وقتی جان موریس، ایجنتم گفت که پیشنهادی برای دنی دریافت شده، خیلی خوشحال شدم. او از اولین بازیکنانی بود که به آکادمی ما پیوست و مسیری مثل مسیر من را تا به اینجا طی کرده است."

 

5 بازیکن دیگر که در تیم‌های بدون لیگ توپ می‌زنند نیز در تمرینات پیش فصل واردی که در کمپ تمرینی منچسترسیتی برگزار می‌شود حضور داشتند. در این تمرینات، در مجموع 42 بازیکن و 60 استعدادیاب حضور دارند. موریس در این رابطه گفت:" آکادمی ما ثابت کرده که بازیکنان با کیفیتی در تیم های بدون لیگ حضور دارند. دنی یک نمونه عالی از آنهاست که می‌تواند به دنبال رویایش برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای بجنگد."

دیدگاه‌ها