کد خبر : 1423084 | 30 خرداد 1396 ساعت 14:42 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

سبک و ایده‌های خاص خودم را دارم؛

مجتبی‌ حسینی: رفتن به پیکان تصمیم درستی نبود

مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته ذوب آهن اصفهان می گوید که علیرغم شرایط خوبی که پیکان برای او فراهم کرده بود، کار کردن به عنوان نفر دوم برای او سخت شده است.

مجتبی‌ حسینی: رفتن به پیکان تصمیم درستی نبود

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته تیم ذوب آهن در انتهای فصل از این تیم جدا شد و هفته گذشته بود که به عنوان دستیار مجید جلالی کار خود را در تیم پیکان آغاز کرد، اما در ادامه همکاری حسینی و تیم پیکان زیاد طول نکشید و این مربی از این تیم جدا شد.


مجتبی حسینی در گفتگو با "ورزش سه" از دلایل جدایی خود از پیکان و مسائل پیرامونی آن گفته است.


•  در مورد دلیل جدایی از پیکان صحبت کنید.
جا دارد همینجا از آقای جلالی و مدیران پیکان که به من لطف داشتند تشکر کنم؛ همانطور که قبلا هم گفته بودم شرایط تیم پیکان خیلی خوب است و این تیم مدیران، کادر فنی و شرایط مالی خوبی دارد. برای من هم پیشنهاد مالی خوبی در نظر گرفته بودند ولی موضوعی که وجود داشت این بود که من به خاطر اتفاقات سال گذشته شرایط روحی خوبی نداشتم ولی وقتی به پیکان اضافه شدم شرایط آنگونه ای که من تصور می کردم نبود و خیلی سریع عذرخواهی کردم و جدا شدم.
 من مربی هستم که ایده های خودم و سبک خاص خودم را دارم؛ پیوستن به پیکان از اول اشتباه بود. سال قبل من خودم سرمربی بودم و با توجه به خصوصیاتی که دارم خیلی زود قبل از ایجاد هر اختلافی تصمیم به جدایی گرفتم.


•  چرا با توجه به پیشنهاد مالی مناسبی هم که دریافت کرده بودید، ترجیح دادید حتی به عنوان نفر دوم با پیکان ادامه ندهید؟
وقتی شما صاحب ایده و نظر باشید و بخواهید به عنوان نفر دوم کار کنید، شرایط خیلی سخت می شود و این شاید تولید مشکل کند. چون دوست نداشتم اتفاقی بیفتد . من اصلا هیچ پیشنهادی هم نداشتم و دلیل جدا شدنم اصلا این موضوع نبوده. به این دلیل جدا شدم که فهمیدم تصمیمم اشتباه بوده، چون من آدمی هستم که چه به عنوان دستیار و چه به عنوان سرمربی ایده های خودم را داشته ام.


•  شما به صورت کلی چه نظری در خصوص مربیانی دارید که ابتدا دستیار بوده اند و سپس مربی شده اند. به عنوان مثال براندن راجرز و ویاش بوآش دستیاران مورینیو بودند که پس از جدایی هیچ وقت نفر دوم نشدند. در مجموع این موضوع را مثبت ارزیابی می کنید یا ممکن است به ضرر شما تمام شود؟
سرمربی فعلی تیم ملی هم در منچستریونایتد دستیار بود و پس از بازگشت از رئال باز هم دستیار فرگوسن شد. باید ببینیم اثرگذاری در تیم چقدر است. من با خودم صادق بودم؛ خیلی دوست داشتم با تیم ادامه دهم ولی نتوانستم با خودم کنار بیایم. 


•  الان چه برنامه ای دارید؟ آیا پیشنهادی از تیم خونه به خونه داشته اید؟
20 روز پیش از تیم خونه به خونه پشنهاد داشتم ولی به توافق نرسیدیم. من نمی توانم بدون فوتبال زندگی کنم؛ دنبال این هستم که کمی استراحت کنم و با سفر به اروپا دانش فوتبالی خودم را تقویت کنم.


•  آیا با توجه به پیشینه طولانی همکاری با یحیی پیشنهادی از او برای کار در تراکتورسازی دریافت کرده اید؟
نه صحبت خاصی نداشته ایم و برای یحیی هم در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می کنم.


•  صحبت خاصی باقی مانده؛ به خصوص در مورد جدایی از ذوب آهن و عملکردی که فصل گذشته ثبت کردید.
من رزومه ام مشخص است و با هر تیمی کار کردیم، تیم خوبی ساختیم. چه زمانی که در نفت بودیم و چه زمانی که در ذوب آهن بودیم و جوان های خوبی برای تیم باقی گذاشتیم. دوست داشتم این مسائل بیشتر دیده شود و نتایج خوب ما هم به چشم بیاید. فکر می کنم قدردانی که کار ما داشت، انجام نشد؛ البته این مسائل جزئی از فوتبال است و ما باید برای رسیدن به جایگاه مورد نظر خود مثل همیشه مبارزه کنیم.

دیدگاه‌ها