کد خبر : 1423108 | 30 خرداد 1396 ساعت 16:19 | 132.1K بازدید | 0 دیدگاه

سه ستاره نقل و انتقالاتی فصل قبل استقلال در اغما

بختیار، افشین و کنعانی زادگان فصل قبل سوژه های نقل و انتقالاتی آبی ها بودند اما با گذشت یک سال شرایط متفاوتی دارند.

سه ستاره نقل و انتقالاتی فصل قبل استقلال در اغما

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی ستاره ی اول استقلال در نقل و انتقالات لیگ شانزدهم بود که پیراهن شماره 7 آبی ها را بر تن کرد و اولین خرید منصوریان بعد از حضور در جمع آبی ها شد.


محمد حسین کنعانی زادگان دیگر بازیکنی است که استقلالی ها او را با حاشیه زیادی جذب کردند و از جمله بازیکنانی بود که حضور او در استقلال تبدیل به یکی از بمب های نقل و انتقالاتی شد. آرش افشین نیز هر چند با حاشیه ی کمتری استقلالی شد اما او نیز با توجه به سابقه ی حضور در تیم ملی از جمله ستاره هایی بود که پیراهن آبی ها را در لیگ شانزدهم با نظر منصوریان بر تن کرد.


هر سه این بازیکن در نیم فصل از استقلال جدا شدند و در آستانه ی لیگ جدید وضعیت مشخصی ندارند. قرارداد بختیار رحمانی با فولاد خوزستان به پایان رسیده و هنوز این بازیکن قرارداد خود با قرمزهای اهوازی را تمدید نکرده است. آرش افشین نیز بعد از یک نیم فصل حضور در استقلال خوزستان هنوز با تیم جدیدی قرارداد نبسته است.


کنعانی زادگان نیز وضعیتی مشابه این دو بازیکن دارد و با وجود حضور در اردوهای تیم ملی هنوز با هیچ تیمی به توافق نهایی نرسیده تا سه ستاره ی فصل قبل نقل و انتقالاتی استقلالی ها در اغما باشند.

دیدگاه‌ها