کد خبر : 1423308 | 31 خرداد 1396 ساعت 17:10 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل درخواست پنجاه میلیونی

توضیح نصیرزاده در رابطه با اختلاف با سپاسی

پس از ملحق نشدن مدافع فجر سپاسی به گسترش فولاد، مدیرعامل تبریزی ها می گوید: ما تمام کارها را انجام دادیم و آماده قرارداد بودیم اما باشگاه سپاسی علیرغم توافقی که با یکدیگر داشتیم از صدور رضایت نامه این بازیکن امتناع کرد.

توضیح نصیرزاده در رابطه با اختلاف با سپاسی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر قرارداد باشگاه گسترش فولاد تبریز با علی زندوی، مدافع میانی تیم فجرسپاسی شیراز مخابره شده بود اما هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل گسترش فولادی ها گفت: هنوز موفق نشدیم با این بازیکن قرارداد ببندیم.


او در این باره گفت: بازی های علی زندوی را در فجرسپاسی دیده بودیم، او به همراه احمد موسوی بهترین مدافعان لیگ دسته اول بودند که البته موسوی را در اختیار داشتیم اما برای قرارداد با زندوی اقدام کردیم. پس از این اتفاق باشگاه فجر سپاسی شیراز عنوان کرد باید 50 میلیون تومان برای صدور رضایت نامه پرداخت کنیم.


مدیرعامل گسترشی ها در ادامه گفت: پس از این درخواست ما به این باشگاه گفتیم که چون ایشان بیشتر از 20 درصد دریافتی نداشته است او می تواند قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کند، اما آنها اعلام کردند این مشکل را حل خواهند کرد و مسئله ای برای قرارداد با زندوی نخواهیم داشت.


نصیرزاده در پایان گفت: با وجود امضای پیش قرارداد با این بازیکن باشگاه فجرسپاسی حاضر به دادن رضایت نامه به ایشان نشد و به دلیل اینکه باشگاه گسترش فولاد تبریز قصد برپایی اردو داشت باید با این بازیکن قطع ارتباط می کردیم که این اتفاق نیز افتاد، نتوانستیم با زندوی قرارداد خود را به امضا برسانیم.

 

دیدگاه‌ها