کد خبر : 1423426 | 01 تیر 1396 ساعت 15:20 | 75.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

تاکتیک ویژه ناصر الخلیفی برای جذب رونالدو

قرار نیست هیچ جنگ و جدل خاصی بین دو باشگاه رئال مادرید و پی اس جی برای جذب رونالدو به وجود بیاید.

تاکتیک ویژه ناصر الخلیفی برای جذب رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالدو در رئال مادرید همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

روز گذشته آس در گزارشی ویژه ادعا کرد که رونالدو پس از مصاحبه حمایتی فلورنتینو پرز، از تصمیم خود مبنی بر جدایی منصرف شده و به احتمال فراوان در رئال خواهد ماند ولی شب گذشته مارکا، دیگر نشریه مادریدی ادعا کرد که رونالدو همچنان قصد جدایی دارد و در ملاقات پیش رو با رئیس باشگاه رئال، قصد دارد از پیشنهاد پی اس جی به عنوان اهرم فشار استفاده کند.

 

 

1206116

 

 

مارکا امروز هم در گزارشی ویژه به این موضوع اشاره کرد که ناصر الخلیفی، مدیر قطری PSG قصد ندارد تا پیش از ملاقات رونالدو و پرز، هیچ پیشنهادی به رئال ارائه دهد و او منتظر خواهد ماند تا رونالدو خود ابتدا پیشنهاد پیوستن به پی اس جی را مطرح کند.

الخلیفی می داند که پرز به هیچ عنوان بازیکنی حتی در اندازه های رونالدو را بر خلاف میل باطنی اش حفظ نخواهد کرد. در صورتی که رونالدو تمایلش برای جدایی را علنی کند، آنگاه پاری سن ژرمن به طور مستقیم با رئال وارد مذاکره خواهد شد.

 

به ادعای مارکا، دو سال پیش رئال و پی اس جی توافق کردند تا در صورتی که قصد بازیکن گیری از یکدیگر را داشته باشند، قبل از هر چیز باید مدیران دو باشگاه با یکدیگر مذاکره کنند و به همین دلیل برای جذب احتمالی رونالدو، پی اس جی وارد هیچ جنگی با رئال نخواهد شد و بدون اطلاع پرز، با رونالدو نیز پیش قرارداد امضا نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها