کد خبر : 1423652 | 03 تیر 1396 ساعت 11:43 | 83.6K بازدید | 0 دیدگاه

مک درموت؛ خونسرد، آرام، پر هیجان

پر تحرک‌ترین چهره‌ی تمرین استقلال کیست؟

حضور دستیار ایرلندی منصوریان در تمرینات استقلال شکل تازه ای به تمرین آبی ها بخشیده است.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال این روزها در کمپ حجازی در کنار حضور ستارگان جدیدی مانند داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده و غیره میزبان یک چهره ی مهم و تاثیر گذار است.


مرد ایرلندی تازه وارد در تمرینات استقلال برای آنهایی که تمرینات آبی ها را از نزدیک تماشا می کنند، بزرگترین تفاوت این تیم نسبت به فصل گذشته است و بیش از همه حاضران در زمین چمن چشم ها را به خود جلب کرده است. منصوریان فصل گذشته نیز تلاش زیادی انجام داد تا از تجربه های این فرد در کادرفنی خود استفاده کند اما شرایط برای او به شکلی پیش رفت که در نهایت نتوانست به ایران بیاید و استیو جونز دوست نزدیک و صمیمی خود را به منصوریان اضافه کرد. جونز در اواسط فصل بدنسازی راهی استقلال شد و تا نیم فصل که در جمع آبی ها حضور داشت تنها وظیفه ی تمرینات بدنی را بر عهده گرفت.


میک مک درموت در تمرین آبی ها اما با اعتماد منصوریان نقش جداگانه ای دارد. مرد خونسرد ایرلندی در خارج از زمین بسیار آرام است و با حوصله در مسیر ورود به زمین چمن درخواست عکس یادگاری هواداران را با انگلیسی دست و پا شکسته رد نمی کند اما با شروع تمرین، چهره ی جدیدی به خود می گیرد. مک درموت بر خلاف جونز تمامی تمرین را زیر نظر دارد و با تصمیم منصوریان از صفر تا صد تمرین زیر نظر او انجام می شود.


فریاد های دستیار جدید منصوریان در آیتم های تمرینی بیش از هر صدای دیگری سکوت کمپ حجازی را در جریان تمرین می شکند و جدیت او در جریان تمرین باعث شده تا استقلالی ها تمریناتی متفاوت را تجربه کند. تمریناتی که با شروع فصل می تواند برگ برنده ی منصوریان باشد و به همین دلیل سرمربی آبی ها در جریان تمرین بیشتر نقش ارشادی بر عهده دارد و ترجیح می دهد نکات ریز و مورد نظر خود را به بازیکنان منتقل کند.


بازیکنان استقلال نیز البته فرصت کار کردن با مک درموت را از دست نداده اند. بسیاری از آبی پوشان قبل و بعد از تمرین به سراغ مربی جدید خود می روند تا ضمن صحبت درباره ی شرایط بدنی خود، برنامه های جدید و متنوعی را از این مربی برای افزایش آمادگی خود دریافت کنند.


این مربی ایرلندی می تواند روند شروع های بد تیم منصوریان را در هفته های ابتدایی پایان ببخشد و به همین دلیل علیرضا منصوریان روی این نکته تاکید دارد که استقلال در لیگ هفدهم از هفته ی اول در کورس قهرمانی حضور دارد.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

دیدگاه‌ها