کد خبر : 1423745 | 03 تیر 1396 ساعت 17:38 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

نقش پررنگ انصاریفرد در لژیونرهای جدید ایران

کریم انصاریفرد با درخشش خود در طول دو فصل اخیر نقش پررنگی در حضور بازیکنان ایرانی در سوپرلیگ این کشور و البته توجه رسانه‌های این تیم به ایران شده است.

نقش پررنگ انصاریفرد در لژیونرهای جدید ایران

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که کریم انصاریفرد پیشنهاد مناسبی از پرسپولیس برای بازگشت به فوتبال ایران داشت، در روزهای برزخی خود بعد از ناکامی در اوساسونا روی پیشنهاد یونانی‌اش تمرکز کرد. پیشنهاد پانیونیوس یونان آن اتفاقی نبود که هواداران فوتبال ایران را به وجد بیاورد اما انصاریفرد رویای بزرگی در سر داشت و نمی‌خواست حضورش در فوتبال اروپا به کمتر از یک سال منتهی شود و بازگشتی ناامید کننده به فوتبال ایران داشته باشد.


پانیونیوس با اسم عجیبش البته خیلی زود به تگ تمام رسانه‌های ایرانی تبدیل شد و درخشش مهاجم شماره 10 تیم ملی ایران نیز در آن استارت خورد. گلزنی‌های پیاپی در این تیم ریشه دارد یونانی باعث شد تا آنها بار دیگر به جمع مدعیان کسب عنوان بازگردند اما در هفته‌های پایانی مقابل المپیاکوس به عنوان غول یونان کم آوردند تا رده سوم نصیب‌شان شود. اما درخشش کریم انصاریفرد اتفاقی بود که توجه دیگر تیم‌های یونانی را نه به این بازیکن که به دیگر بازیکنان ایرانی نیز جلب کرد تا اینبار مسعود شجاعی که او نیز تصور می‌شد به روزهای پایانی حضورش در اروپا رسیده نیز راهی این کشور شود.


زوج ایرانی شجاعی – انصاریفرد تنها یک نیم فصل فرصت می‌خواست تا اتفاقات بزرگی در پانیونیوس شکل دهد و در نهایت عملکرد درخشان مهاجم ایرانی باعث شد تا او در میان پیشنهادات جالب توجه از میان تیم‌های هلندی، یونانی و فرانسوی، راهی تیم بزرگ المپیاکوس شود. کسب پیراهن شماره 17 این تیم و درخشش در لیگ اروپا او را به جمع بازیکنان محبوب المپیاکوس در بین هواداران تبدیل کرد و در نهایت مسیر حضور دیگر بازیکنان نیز به این لیگ فراهم شد. البته نباید در این راه از عملکرد مسعود شجاعی نیز به سادگی گذشت که با پاس‌ها و تکنیک فوق العاده‌اش توجه پانیونیوسی‌ها و دیگر تیم‌های این کشور را به بازیکنان ایرانی جلب کردند.


شروع نقل و انتقالات در لیگ یونان همراه شد با شایعاتی نزدیک به واقعیت در مسیر حضور بازیکنان دیگر ایرانی در لیگ یونان. حامد لک، ساسان انصاری، مهدی طارمی، بهنام برزای و احسان حاج صفی به پاس همین درخشش توسط دیگر بازیکنان حاضر در این لیگ به عنوان سوژه شماره یک رسانه‌ها و تیم‌های یونانی برای نقل و انتقالات معرفی شدند و اکنون حاج صفی در یک قدمی بازگشت به اروپا و درخشش در پانیونیوس قرار دارد. 


فوتبال ایران که روزگاری با حضور و درخشش ستاره‌های ایرانی مثل مهدوی کیا، علی دایی و وحید هاشمیان در لیگ آلمان توانسته بود به بازار مناسبی در این کشور دست پیدا کند، این بار یونان را هدف قرار داده و باید دید این عملکرد و درخشش ستاره‌های جدید راهی برای حضور دیگر بازیکنان خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها