کد خبر : 1423748 | 03 تیر 1396 ساعت 17:43 | 85.7K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت 4 ساله مدافع چپ سابق تیم ملی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) از محرومیت چهار ساله مدافع چپ سابق تیم ملی و باشگاه‌های تراکتورسازی و سپاهان خبر داد.

محرومیت 4 ساله مدافع چپ سابق تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر سال 95 عنوان شد دو بازیکن لیگ برتری به دلیل مصرف مواد نیروزا(دوپینگ) قادر به همراهی تیم‌هایشان نیستند که حالا بعد از اتمام فصل نام یکی از آنها مشخص شد.


حبیب گردانی، مدافع چپ 34 ساله که سابقه بازی در تیم‌های شهرداری تبریز، تراکتورسازی، سپاهان و فصل اخیر ماشین‌سازی و همچنین دعوت به تیم ملی در بازی‌هایی مثل دیدار دوستانه با کره جنوبی و اردوی آفریقای جنوبی را در کارنامه دارد، یکی از بازیکنان لیگ برتری است که به دلیل مصرف مواد نیروزا محروم شده است.
 

گردانی در هفته بیست و یکم فصل 96-95 در بازی سپاهان و ماشین‌سازی که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و با برتری 3 بر صفر تیم تبریزی همراه بود و در روز بیست و یکم بهمن ماه صورت گرفت 57 دقیقه بازی کرد ولی بعد از آن به دلیل نامعلومی تا پایان فصل حتی در فهرست ماشین‌سازی هم قرار نگرفت.

 

اکنون با اعلام دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) اسامی چهار ورزشکار که پروسه قانونی دادرسی آنها طی و منجر به صدور رای قطعی شده است، به این شرح اعلام می‌شود:

 
۱- آرین پژم (واترپلو) به دلیل مصرف ماده ممنوعه متنولون به مدت چهار سال(از ۱۰ بهمن ماه ۹۵ تا ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹) محروم شد.
 

۲- محسن رضایی(بسکتبال) به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت چهار سال(از ۱۰ بهمن ماه ۹۵ تا ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹) محروم شد.
 

۳- حامد سلیمانی(هندبال) به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت چهار سال(از ۱۰ بهمن ماه ۹۵ تا ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹) محروم شد.
 

۴- حبیب گردانی(فوتبال) به دلیل مصرف ماده ممنوعه متنولون به مدت چهار سال(از ۲۶ بهمن ماه ۹۵ تا ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹) محروم شد.

دیدگاه‌ها