کد خبر : 1423787 | 03 تیر 1396 ساعت 20:55 | 67.4K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود اعلام گل محمدی بر مخالفت سایپا

اخباری شخصا برای صدور رضایتنامه اقدام کرد

با وجود اعلام یحیی گل محمدی مبنی بر مخالفت باشگاه سایپا با جدایی محمدرضا اخباری اما این دروازه بان همچنان به دنبال رضایتنامه اش است.

اخباری شخصا برای صدور رضایتنامه اقدام کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری بعد از دو فصل پیاپی حضور در تراکتورسازی برای گذراندن دوران سربازی، به دلیل باقی ماندن از قراردادش باید به سایپا برمی‌گشت ولی مسئولان باشگاه تبریزی، یحیی گل‌محمدی و این دروازه‌بان از علی دایی درخواست داشتند تا با این انتقال موافقت کند که تاکنون  چنین اتفاقی رخ نداده است.


طی روزهای اخیر مکاتبات زیادی بین باشگاه تراکتورسازی و سایپا انجام شد ولی در نهایت با وجود محرومیت تراکتورسازان از جذب بازیکن در نقل و انتقالات باشگاه سایپا و علی دایی تا این لحظه رضایت‌نامه اخباری را صادر نکردند تا او دوباره به جمع نارنجی پوشان اضافه شود.


یحیی گل‌محمدی، سرمربی تراکتورسازی در این خصوص گفت: سایپا با جدایی اخباری مخالفت کرده و بعید است این اتفاق رخ دهد و او به تراکتور بیاید.


با این حال اخباری امشب شخصا راهی اردبیل شد تا با حضور در اردوی سایپا با علی دایی برای صدوررضایتنامه اش صحبت کند. در صورتی که اخباری بتواند دایی را راضی کند، این دروازه بان با صدور رضایتنامه راهی تراکتورسازی خواهد شد.

دیدگاه‌ها