کد خبر : 1423836 | 04 تیر 1396 ساعت 11:40 | 64.8K بازدید | 0 دیدگاه

حاج صفی سوژه رسانه‌های یونان 

خرید جدید پانیونیوس پیمان بست و مسافر آتن شد

رسانه های یونان هنوز پای خرید ایرانی باشگاه پانیونیوس به آتن باز نشده این بازیکن را به سوژه اول خود تبدیل کردند.

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی ملی پوش باشگاه سپاهان بعد از عدم تمدید قرارداد با اصفهانی ها در مذاکرات با باشگاه پانیونیوس برای امضای قراردادی یک ساله به توافق رسید تا خرید جدید این تیم یونانی در تابستان لقب بگیرد. مدافع – هافبک چپ پا و 27 ساله ایرانی که در کنار مسعود شجاعی فصل آینده برای پانیونیوس توپ خواهد زد هنوز وارد آتن نشده به سوژه اول رسانه های یونانی تبدیل شد.

 

1206465


سایت sport 24 یونان در گزارشی پیرامون حاج صفی نوشت:« ستاره ایرانی که قرار است فصل آینده سومین بازیکن ایرانی پانیونیوس لقب بگیرد قبل از ترک اصفهان و حضور در آتن برای امضای قرارداد با پانیونیوس ابتدا پیمان دیگری بست و مراسم نامزدی خود را برگزار کرد تا در سفر به اروپا تنها نباشد».


این سایت مطرح یونانی که از ازدواج خرید جدید باشگاه پانیونیوس ذوق زده شده بود در گزارش خود تصاویری از ستاره ایرانی و همسرش را منتشر کرد مدعی شد در سفر امشب این بازیکن به آتن حاج صفی همسر خود را نیز در کنارش خواهد داشت تا روزهای نو برای او در فوتبال اروپا ورق بخورد.

 

1206466


پیش از این باشگاه پانیونیوس خبر از عقد قرارداد رسمی با احسان حاج صفی بعد از تعطیلات پایان هفته اروپا داده بود که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ملی پوش ایرانی امروز بعد از انجام تست های پزشکی در باشگاه قرارداد خود را به صورت رسمی امضا خواهد کرد تا رسما به جمع لژیونرهای اروپایی فوتبال ایران اضافه شود.

دیدگاه‌ها