کد خبر : 1423848 | 04 تیر 1396 ساعت 12:14 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

نامه احساسی آلونسو برای خداحافظی آربلوا

ژابی آلونسو، هافبک سابق رئال مادرید با انتشار یادداشتی درباره آربلوا، از هم تیمی سابقش تقدیر و تمجید کرد.

نامه احساسی آلونسو برای خداحافظی آربلوا

به گزارش "ورزش سه"، آربلوا روز گذشته اعلام بازنشستگی کرد و کفش هایش را در 34 سالگی آویخت. آلونسو و آربلوا در لیورپول ، رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا هم تیمی بودند و زمان زیادی را در کنار هم می‌گذراندند که باعث نزدیکی بسیار این دو شده بود. حال پس از خداحافظی آربلوا، آلونسو یادداشتی در روزنامه مارکا منتشر کرد.

 

1206474

 

 

او نوشت:" برای من، صحبت کردن راجع به آلوارو آربلوا مثل صحبت کردن راجع به یک هم تیمی نیست بلکه او برای من زندگی و یک دوست با حروف بزرگ است که همیشه با هم خواهیم بود. حالا که از فوتبال خداحافظی کرده نمی‌توانم به شروع دوستی مان فکر نکنم، به زمانی که هم را در آنفیلد دیدیم.

 

او در سکوت و بدون هیچ سر و صدایی به لیورپول آمد. با وفاداری و جنگندگی موفق شد در ترکیب اصلی جایش را پیدا کند. همه ما بازی نوکمپ فصل 07-2006 را به خاطر داریم، روزی که او به بازیکنی تبدیل شد که هر مربی می‌خواست در تیمش حضور داشته باشد. از زمان حضورمان در لیورپول تا رئال، رابطه ما خیلی صمیمی بود زیرا او در هر شرایطی کنار شماست. هیچگاه از حرف های دیگران ناراحت نشد. به آنچه اعتقاد داشت پایبند بود و برایش جنگید و برای همین است که انقدر به او علاقه مند هستم.

 

او فصل جدیدی از فوتبالش را آغاز کرده ولی با ذهن و روحش و بدنش که رئالی است، در بهترین جایی که می‌توانست بازی کرد. همیشه او را در تیمم می‌خواهم، هم در تیم فوتبال و هم در تیم زندگی. بهترین ها پیش روی توست."

دیدگاه‌ها