کد خبر : 1423854 | 04 تیر 1396 ساعت 12:54 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: فدراسیون عربستان به الاهلی کمک می‌کند

سرپرست باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال خواست تا تسهیلات لازم برای رویارویی این تیم با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند.

طاهری: فدراسیون عربستان به الاهلی کمک می‌کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، علی اکبر طاهری با برشمردن اسپانسرهای پرسپولیس و تشریح نحوه درآمدزایی این باشگاه از سامانه های هواداری، تاکید کرد که درآمدهای هر باشگاه از سامانه ها، جداگانه است و درآمد پرسپولیس به سایر باشگاه ها منتقل نمی شود.

 

وی همچنین از راه اندازی یک سامانه جدید در پرسپولیس خبر داد و گفت: هر نوع کمکی از طریق این سامانه مستقیم به باشگاه واریز می شود. ما گاهی درگیر مسائل باشگاه مثل آماده سازی، اردو و جذب بازیکن هستیم که این درآمد می تواند به ما کمک کند بخصوص الان که رقابت حساس و حیاتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با الاهلی عربستان داریم. الاهلی با هماهنگی فدراسیون عربستان می تواند تا ۶ بازیکن خارجی هم بگیرد. اینها امکاناتی است که عربستانی ها دارند.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ما هم داریم با فدراسیون فوتبال رایزنی می کنیم ولی تا این لحظه نتوانسته ایم امکانات خاصی برای بازی هایمان بگیریم. امیدوارم توجه خاصی به تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنند، بشود و تسهیلات خوبی دریافت کنند.

 

طاهری به آمار تماشاگران لیگ گذشته اشاره کرد و افزود: این تسهیلات شامل درآمد حاصل از بلیت فروشی هم می شود. سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد که تماشاگران پرسپولیس در فصل گذشته ۹۰۰ هزار نفر بوده اند که اگر به طور میانگین مبلغ ۱۰ هزار تومان پول بلیت در نظر بگیریم در کنار تبلیغات محیطی عدد قابل توجهی می شود.

 

وی با تاکید مجدد بر اینکه درآمد باشگاه ها از سامانه ها به خودشان مربوط است و به باشگاه دیگری منتقل نمی شود، گفت: فصل دارد کم کم شروع می شود. امیدوارم با کمکهای هواداران فصل را خوب پیش برویم و نوید قهرمانی بزرگ در آسیا و تکرار قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها