کد خبر : 1423857 | 04 تیر 1396 ساعت 13:04 | 41.5K بازدید | 7 دیدگاه

از هر هزار بازیکن یک نفر مثل من چنین کاری می‌کند

عشوری: بزرگ‌ترین ریسک زندگی‌ام را کردم!

هافبک تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد اتفاقاتی که در آینده برایش رقم می خورد، به ضررش نباشد.

عشوری: بزرگ‌ترین ریسک زندگی‌ام را کردم!

به گزارش "ورزش‌سه"، با اینکه هنوز وضعیت سینا عشوری از سوی فیفا مشخص نشده و معلوم نیست این بازیکن می تواند از ابتدای لیگ هفدهم برای تراکتور بازی کند یا خیر اما او قراردادش را دو سال دیگر تمدید کرده تا تعصبش را به تیمش نشان دهد. خیلی ها تصمیم عشوری را حرفه ای نمی دانند و معتقد هستند او نباید اینقدر زود تصمیم گیری می کرد و خودش هم می گوید بزرگ ترین ریسک زندگی اش را انجام داده است.


عشوری در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه درباره تمدید قراردادش اظهار داشت: من وابستگی زیادی به تراکتورسازی دارم و افتخار می کنم در شرایطی که تیمم از جذب بازیکن جدید محروم است و نیاز به کمک دارد، قراردادم را تمدید کردم. با اینکه هنوز حکم فیفا صادر نشده و وضعیتم روشن نیست اما می خواستم وفاداری ام را به تراکتورسازی نشان دهم. 


وی ادامه داد: بسیاری از بازیکنان فوتبال چنین کاری نمی کنند؛ مخصوصا وقتی بازیکنان از مصدومیت برمی گردند، به دنبال این هستند جایی بروندو بازی کنند اما من به خاطر تعصب به پیراهن تراکتورسازی و رضایتم از شرایط باشگاه تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم.


هافبک تراکتورسازی همچنین گفت: خیلی ها به من می گویند ریسک بزرگی انجام دادم و در واقعیت هم بزرگترین ریسک زندگی ام است. امیدوارم این اتفاقات به صلاحم باشد. اما هرگز از کارم پشیمان نیستم. نمی دانم شرایط چطور رقم می خورد؛ شاید مجبور شوم نیم فصل بیرون بنشینم اما به احترام مردم آذربایجان این کار را کردم. شاید از هر هزار بازیکن یک نفر مثل من به چنین کاری تن بدهد.


عشوری درباره وضعیت تراکتورسازی تاکید کرد: با حضور یحیی گل محمدی شرایط برای جوانان مهیا شده است. من با گل محمدی کار کردم و می دانم که به بازیکنان انگیزه می دهد. او از نظر شخصیتی نیز یک جنتلمن به تمام معنا است و انشاءالله با حضورش جوان ها مستعد فوتبال تبریز به فوتبال ایران معرفی می شوند.

دیدگاه‌ها