کد خبر : 1423864 | 04 تیر 1396 ساعت 13:32 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

شیخ‌ویسی: تا آخر هفته منتظر تغییر وضعیت می‌مانم

وحید شیخ ویسی دروازه‌بان‌ استقلال خوزستان می‌گوید اگر شرایط در خوزستان تغییر نکند این تیم را ترک می کند.

شیخ‌ویسی: تا آخر هفته منتظر تغییر وضعیت می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، ویسی درباره شرایط این روزهای استقلال‌خوزستان گفت: نمی‌دانم چه اتفاقاتی در حال وقوع است اما امیدوارم این وضعیت تغییر کند و بتوانم به مانند سال گذشته به این تیم برای رسیدن به اهدافش کمک کنم. چند روزی است که قول‌هایی به ما داده‌اند و ما منتظر عملی شدن این وعده و وعیدها هستیم اگر بنا باشد که شرایط سال گذشته در این باشگاه تکرار شود طبق صحبت‌هایی که با مسئولین باشگاه پیش از شروع تمرینات داشته‌ام مجبور به انتخاب خواهم بود و به یکی از پیشنهاداتم پاسخ مثبت خواهم داد. 


او در پاسخ به سوالی که اکثر بازیکنان استقلال‌خوزستان از این تیم جدا شده‌اند و چرا او رضایت‌نامه‌اش را دریافت نکرده تا برود می‌گوید: من جزو بازیکنانی هستم که بیش از 50 درصد مبلغ قراردادم را دریافت کرده‌ام و برای همین از این تیم  جدا نشدم. البته باید بگویم زمانی که با آقای ویسی صحبت کردم ایشان گفتند شرایط بهتر خواهد شد. او حتی در مصاحبه‌اش گفته که با وجود این همه مشکل در استقلال‌خوزستان می‌‌ماند و من هم مطمئن هستم که با ماندن سرمربی شرایط بهتر خواهد شد. البته اینکه چقدر وضعیت تیم بهتر شود معلوم نیست. 


وی در پایان گفت: اگر وضعیت استقلال‌خوزستان تا پایان هفته روشن نشود قطعا از این تیم جدا خواهم شد. سال گذشته خیلی به تمامی بچه‌های تیم سخت گذشت و اگر مسئولین به فکر موفقیت این تیم هستند نباید اجازه دهند که اتفاقات سال گذشته تکرار شود. امیدوارم همانطور که مسئولین باشگاه قول داده‌اند خیلی زود مشکلات در این تیم مرتفع شود.

دیدگاه‌ها