کد خبر : 1423865 | 04 تیر 1396 ساعت 13:49 | 70.9K بازدید | 2 دیدگاه

جنگ برای جانشینی کاوه در خط حمله استقلال

با کوچ ستاره خط حمله استقلال در فصل گذشته به فوتبال اروپا جنگ پنهان میان مهاجمان فعلی برای تصاحب جایگاه این بازیکن آغاز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی فصل گذشته انتخاب اول علیرضا منصوریان در خط حمله بود چون از توانایی های فوق العاده ای در برنامه های تاکتیکی این مربی برخوردار بود. کاوه با نمایش دیدنی خود نه تنها در لیگ برتر عنوان برترین گلزن و برترین پاسور را به خود اختصاص داد بلکه در لیگ قهرمانان آسیا نیز برترین گلزن این تیم نام گرفت تا ارزش های این بازیکن بیشتر از همیشه به چشم بیاید.


شاید به همین خاطر جدایی کاوه رضایی و کوچ این بازیکن به فوتبال اروپا و باشگاه شارلوآ شوک بزرگی را به اردوی استقلال و علیرضا منصوریان وارد کرد تا او برای پرکردن جای خالی این مهره کلیدی دست به کار شود. اضافه شدن حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده با حفظ علی قربانی توام شد تا از این جمع سه نفره یکی گوی رقابت را ربوده و برای پر کردن جای خالی کاوه نامش را در ذهن منصوریان و کادر فنی جا بیاندازد. 


سجاد شهباززاده و علی قربانی با تجربه بازی برای استقلال در فصول گذشته مسلما یک گام جلوتر از خریدی مثل بیت سعید قرار دارند تا جای کاوه را پر کنند. مهاجمانی که در تمرینات هم انگیزه های زیادی دارند و به نوعی دنبال تثبیت موقعیت خود بر دیگری هستند چون می دانند که فقط یک نفر می تواند در ترکیب جای کاوه را بگیرد.

 

عکس: رضا سعیدی پور

 

1206488

دیدگاه‌ها