کد خبر : 1423873 | 04 تیر 1396 ساعت 14:21 | 42.2K بازدید | 1 دیدگاه

افتخار می کنم پیراهن آندو را پوشیدم

کریمی: می‌خواهم در اروپا بمانم، شاید خارج از کرواسی

هافبک ملی پوش تیم دیناموزاگرب کرواسی علاقه‌مند است در فوتبال اروپا به کارش ادامه دهد؛ او آرزویش را حضور در جام جهانی 2018 روسیه بیان می کند.

کریمی: می‌خواهم در اروپا بمانم، شاید خارج از کرواسی

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه فصل گذشته برای علی کریمی در کرواسی خوب شروع نشد اما در پایان فصل او روزهای خوبی را سپری کرد و توانست برای لوکوموتیو مهره‌ای کلیدی باشد. درخشش در ترکیب لوکوموتیو زاگرب باعث تمجید کارلوس کی روش از او شد و در نهایت به تیم ملی هم رسید و مقابل ازبکستان در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان رفت. این جوان باانگیزه فوتبال ایران حالا به آینده ای روشن فکر می کند. او که 4 سال دیگر از قراردادش با دیناموزاگرب باقی مانده امیدوار به ادامه حضور در فوتبال اروپا است و اینکه بتواند در جام جهانی 2018 روسیه برای تیم ملی بازی کند.


علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره وضعیت قراردادش با دیناموزاگرب، آینده خودش، حضور در تیم ملی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


فصل گذشته دونیمه متفاوت داشت
فصلی که گذشت برای من دو نیمه متفاوت داشت. اوایل فصل در دیناموزاگرب فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکردم؛ البته مصدومیتی که برایم پیش آمد نیز در این موضوع تاثیرگذار بود. در نیم فصل اما با رفتن به لوکوموتیو شرایط برایم خوب شد و توانستم ماه های آخر حضورم عملکرد خوبی داشته باشم. برای تیمم گل زدم، پنالتی گرفتم، پاس گل دادم و به طور کلی روزهای خوبی را گذراندم.


برخی اتفاقات اذیتم می کرد
روزهای اول که به کرواسی رفته بودم، شرایط سختی را گذراندم. واقعا برخی اظهارنظرها در آن برهه زمان اذیتم می کرد اما تلاش کردم تا خودم را نشان دهم. رفته رفته در لیگ کرواسی جا افتادم و توانستم بازی کنم و توانایی هایم را نشان دهم. خداراشکر می کنم که شرمنده نشدم و به چیزهایی که می خواستم رسیدم.

 

1206495


کی روش به من روحیه داد
در روزهای سخت کرواسی کارلوس کی‌روش واقعا به من روحیه داد. آن زمانی که خیلی ها نسبت به من کم لطف بودند، کی روش مرا به تیم ملی دعوت کرد و این باعث خوشحالی ام بود. کی روش همیشه به من لطف داشته و حمایتم کرد. البته این مساله درقبال همه بازیکنان تیم ملی است و کی روش همیشه بازیکنانش را مورد حمایت قرار می دهد و هوای همه را دارد.


همیشه قدردان کی روش هستم
من از کی روش واقعا تشکر می کنم. وقتی اولین گلم را برای لوکوموتیو زاگرب زدم، کی روش در پیامی که در فیس بوکش منتشر کرد درباره این گل هم واکنش نشان داد و از من تمجید کرد. این موضوع واقعا انگیزه ام را بالا برد. من همیشه قدردان زحمات این مربی هستم و امیدوارم بتوانم جواب محبت هایش را بدهم. 


بازی کردن مقابل ازبکستان سخت بود
در اردوی تیم ملی قبل از بازی با ازبکستان جو بسیار خوبی حاکم بود؛ همه بازیکنان سطح بالا بودند و رقابت خوبی وجود داشت. همه بازیکنان تیم ملی قدرت زیادی دارند و واقعا جزو بهترین ها هستند. در این شرایط سخت بود که بتوانم بازی کنم اما کی روش لطف داشت و مرا انتخاب کرد. تمام سعی خودم را انجام دادم تا بهترین بازی ام را انجام دهم و امیدوارم موفق بوده باشم.


افتخار می کنم پیراهن آندو را پوشیدم
من به این دلیل شماره 14 تیم ملی را برتن کردم که کسی آن را برنداشته بود. می دانم که شماره 14 را قبلا آندرانیک تیموریان می پوشید که بازیکن بزرگی است. آندو یکی از بهترین بازیکنان دهه اخیر فوتبال ایران است و افتخار می کنم که این پیراهن را پوشیدم و برای تیم ملی کشورم بازی کردم.

 

1206496


امیدوارم کی روش سالها در ایران بماند
کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران کار بزرگی انجام داده است؛ او رکوردهایی را خلق کرد که کمتر کسی به آن رسیده است. امیدوارم کی روش سال های سال در ایران بماند و بتوانیم از وجودش بهره بگیریم. حضور او به پیشرفت فوتبال ایران کمک کند.


آرزویم حضور در جام جهانی است
بسیار امیدوارم حضورم در ترکیب تیم ملی ادامه دار باشد؛ واقعا بازیکنان خوبی در تیم ملی حضور دارند و من هم سعی می کنم تا بتوانم نظر کی روش را در سال جام جهانی جلب کنم. همه تلاشم را انجام می دهم تا مهره ای تاثیر گذار باشم. به هر حال بازی کردن در جام جهانی آرزوی هر فوتبالیستی است و امیدوارم این رویای من هم به حقیقت بپیوندد.


دوست دارم در اروپا و خارج از کرواسی به فوتبالم ادامه دهم 
من 4 سال دیگر با دیناموزاگرب قرارداد دارم و علاقه مند هستم تا حضورم در فوتبال اروپا ادامه داشته باشد. حتما می دانید که در لوکو موتیو زاگرب هم به عنوان یار قرضی بازی کردم و وضعیتم برای آینده با موافقت باشگاه دیناموزاگرب روشن خواهد شد. با این وجود دوست دارم اگر شرایط مهیا شود در یک کشور اروپایی دیگر فوتبالم را ادامه دهم و از کرواسی خارج شوم اما نمی دانم وضعیتم چطور رقم می خورد.

دیدگاه‌ها