کد خبر : 1423906 | 04 تیر 1396 ساعت 17:15 | 200.1K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان منجی اش را نخواست(عکس)

سرمربی استقلال در اولین قدم تمایلی به تمدید قرارداد با بهنام برزای نداشت و این بازیکن به زودی تیم جدید خود را معرفی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بهنام برزای یکی از بازیکنانی است که در فصل گذشته مهره موثری برای استقلال بود و هروقت برای این تیم بازی کرد نمایش خوبی داشت اما به جز این ها او یک بار با گلی که زد علیرضا منصوریان را از خطر اخراج نجات داد.


این بازی مربوط به بازی سپاهان در هفته پانزدهم لیگ شانزدهم می شود، در آن زمان تقریبا همه می دانستند اگر منصوریان شکست بخورد به طور قطع از کار برکنار می شود. در این بازی استقلال خوب بازی می کرد اما با نتیجه یک برصفر از حریفش عقب بود و بازی به ثانیه های پایانی خود نزدیک می شد.


در آن دقایق همه منتظر بودند داور سوت پایان بازی را بزند و شاید در آن لحظات منصوریان هم دست هایش را به نشانه تسلیم بالا برده بود و می دانست دیگر شرایط برای حضورش در استقلال فراهم نیست اما به یک باره گل بهنام برزای ورق را برای او برگرداند. بهنام برزای در این صحنه سانتر دیدنی کاوه رضایی را با ضربه سر وارد دروازه سپاهان کرد و منصوریان با همین گل از هیئت مدیره استقلال رای اعتماد گرفت.


برزای اما حالا نزدیک به در خروجی باشگاه استقلال است و احتمالا با انگیزه می رود که توانایی های خود را ثابت کند و بار دیگر به این تیم برگردد.

 

1166152

 

1206525

دیدگاه‌ها