کد خبر : 1423912 | 04 تیر 1396 ساعت 18:15 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

آلکاسر: گل نزدن برای بارسا کلافه ام کرده بود

پاکو آلکاسر تابستان گذشته با امید و آرزوی زیادی به بارسلونا پیوست ولی ماه ها برای زدن اولین گلش انتظار کشید.

آلکاسر: گل نزدن برای بارسا کلافه ام کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اسپانیایی در تابستان از والنسیا جدا شد و به بارسلونا پیوست ولی با حضور MSN در خط حمله آبی اناری ها، عملا جایی برای آلکاسر در تیم وجود ندارد. آلکاسر تنها در مقطع پایانی فصل بود که توانست بدرخشد. او در مصاحبه با مارکا به ارزیابی فصل گذشته پرداخت.

 

 

1190430

 

 

اولین سال حضور در بارسا:«  در شروع کار شانس با من همراه نبود اما هرچه که فصل جلوتر رفت من اعتماد به نفس بیشتری به دست اوردم. هم تیمی هایم همیشه از من حمایت می کردند و همین باعث تفاوت در انتهای فصلم شد.

واضح است که وقتی باشگاهتان را تغییر می دهید اوضاع پیچیده می شودچون باید خودتان را تطبیق دهید و امیدوارم که در ادامه بیشتر خودم را وفق دهم و از عملکردم رضایت دارم. در بارسلونا هدف تیم همیشه کسب پیروزی است و زمانی که برنده نمی شوید این فشار را حس می کنید.»


 
جدایی از بارسلونا:« هرگز، من هرگز قصد ترک بارسلونا را ندارم.بارسا به من اعتماد کرد و من قصد دارد سال ها اینجا بمانم تا پاسخ این اعتماد را بدهم. می خواهم در بارسلونا پیشرفت کنم»

 

 

1201966

 

 

 مقطع طولانی ناکامی در گلزنی:« نه تنها در بارسلونا بلکه هر موقع گل نزنم ناراحت می شوم اما خدا را شکر که همیشه خونسرد و متمرکز بودم ولی درنهایت یک مهاجم را بر اساس تعداد گل هایش ارزیابی می کنند. همیشه سعی داشتم در خدمت تیم باشم و انریکه در این راه کمک زیادی به من کرد. همه من را برای ادامه مبارزه تشویق می کردند.
روند عدم گلزنی ام طولانی شده و کلافه شده بودم. نتیجه و تیم رقیب مهم نبود چون من باید گل می زدم تا از این فشار رها شوم و این برای همه مهاجمان صادق است. می خواستم به هر طریقی که شده گلزنی کنم.»
 

بازی در کنار مسی:« امیدوارم که برای سال ها هم تیمی لئو باشم. بازی کنار مسی، نیمار و سوارز حس خوبی به شما می دهد. بازیکنان کمی چنین افتخاری نصیب شان شده است.»

 

دیدگاه‌ها