کد خبر : 1423929 | 04 تیر 1396 ساعت 19:50 | 97.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعضای هیات مدیره استقلال معرفی شدند

وزارت ورزش و جوانان اعضای جدید هیات مدیره ی استقلال را معرفی کرد.

اعضای هیات مدیره استقلال معرفی شدند

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس تصمیمات مجمع عمومی مورخ 96/4/3  باشگاه استقلال اعضای جدید هیات مدیره ی خود را شناخت. به این ترتیب آقایان محمد حسین قریب، سیدرضا افتخاری، جواد قراب، اکبر عباسی ملکی و حسن زمانی اعضای هیات مدیره ی استقلال خواهند بود.


محمد حسین قریب، جواد قراب و اکبر عباسی ملکی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره در کنار رضا افتخاری مدیرعامل و حسن زمانی 5 عضو هیات مدیره ی باشگاه استقلال برای لیگ هفدهم و هجدهم خواهند بود.


جواد قراب به عنوان پیشکسوت باشگاه استقلال جانشین مسعود معینی شد تا معینی بعد از دو دوره حضور در هیات مدیره ی استقلال به کار خود پایان دهد. همچنین قریب نیز پیش از این تجربه ی دو دوره مدیرعاملی استقلالی ها را در کارنامه ی خود دارد.


حسن زمانی دیگر عضو هیات مدیره ی جدید آبی ها از منتقدان جدی منصوریان است اما با این وجود وزارت ورزش تصمیم گرفت همچنان از او در استقلال استفاده کند.


به این ترتیب به نظر می رسد رضا افتخاری با توجه به موفقیت های کسب شده در یک ماه اخیر در فصل نقل و انتقالات و البته عدم تمایل قریب، همچنان فعالیت خود در استقلال به عنوان مدیرعامل ارائه دهد و قریب نیز به عنوان رئیس هیات مدیره به فعالیت بپردازد.

 

دیدگاه‌ها