کد خبر : 1423935 | 04 تیر 1396 ساعت 20:23 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

شیلی 1 – استرالیا 1؛ سانچس حریف رونالدو شد

شیلی با نتیجه 1-1 برابر استرالیا متوقف شد تا حریف پرتغال در مرحله نیمه نهایی شود.

شیلی 1 – استرالیا 1؛ سانچس حریف رونالدو شد

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری شیلی آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 7 و روی حرکت وارگاس به گل برسد اما سنگربان استرالیا مانع شد.

در ادامه باز هم برتری شیلی ادامه یافت و در دقیقه 11 و با پاس سانچس، وارگاس باز هم صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه او با عکس العمل رایان همراه بود.

 

 

1206554

 

 

در دقایق بعدی، شیلی علیرغم مالکیت بر توپ و میدان قادر به  خلق موقعیت روی دروازه استرالیا نبود و در اواخر نیمه اول، این استرالیا بود که بر خلاف جریان بازی به گل رسید.

 

اشتباهات سنگربان و مدافعان شیلی باعث شد تا ترویسی در گوشه محوطه با دروازه بان شیلی تک به تک شده و با ضربه ای دقیق استرالیا را در دقیقه 42 از شیلی پیش اندازد.

 

 

1206553

 

1206552

 

 

در لحظات پایانی نیمه اول و با ضربه سر ویدال، فونزالیا فرصت خوبی برای به تسای کشاندن بازی داشت اما مدافعان استرالیا دروازه خود را نجات دادند تا نیمه اول با برتری 0-1 استرالیا به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم شیلی تلاش خود را برای جبران گل خورده ادامه داد و در همان ابتدا صاحب فرصت شد اما ضربه وارگاس باز هم توسط رایان مهار شد.

 

در دقیقه 60، سانچس فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما این بار هم ضربه سانچس توسط رایان مهار شد.

 

اما بالاخره حملات شیلی نتیجه داد و این تیم موفق شد در دقیقه 67 با ضربه رودریگر در دهانه دروازه به گل تساوی برسد. 

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و هیچ یک از 2 تیم نتوانستند موقعیت مهمی را روی دروازه یکدیگر خلق کنند. در نهایت بازی با همان تساوی 1-1 به پایان رسید  تا شیلی نیز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود.

دیدگاه‌ها