کد خبر : 1423984 | 05 تیر 1396 ساعت 13:51 | 103.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال رسانه‌های کره‌ای از مدافع ایرانی(عکس)

رسانه های کشور کره جنوبی از حضور خالد شفیعی مدافع پیشین تراکتورسازی در اف سی سئول استقبال کردند.

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی مدافع فصل گذشته تراکتورسازی پس از حضور در تست های پزشکی باشگاه اف سی سئول و توافق با مسئولان این باشگاه امروز قرارداد 1.5 ساله ای را با باشگاه کره ای امضا کرد تا از این پس پیراهن اف سی سئول را در لیگ کره جنوبی برتن کند.


حضور شفیعی در اف سی سئول با استقبال رسانه های کره ای زبان مواجه شده است. رسانه های کره جنوبی با انتشار تصویر حضور شفیعی در صفحه نخست خود این انتقال را مهم تلقی کردند.


روزنامه چوسان کره جنوبی گزارش کاملی از بیوگرافی و رزومه خالد شفیعی را منتشر کرده و او را بازیکنی دانسته که می تواند خط دفاعی اف سی سئول را در شرایط کنونی تقویت کند.

 

1206585


روزنامه ورزش سئول هم همانند چوسان کارنامه شفیعی را بیان و اعلام کرده مدافع 29 ساله اولین بازیکن ایرانی است که در 35 سال گذشته و از زمان تاسیس کی لیگ برای بازی کردن به این کشور رفته است.

 

1206586


سایت کیک آف کره جنوبی نیز به عنوان اولین رسانه ای که به ماجرای انتقال شفیعی اشاره کرده بود، نوشته است: «شفیعی با بیش از 200 بازی در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن تراکتورسازی تجربه بالایی دارد و به کمک اف سی سئول خواهد آمد.»

دیدگاه‌ها