کد خبر : 1424085 | 06 تیر 1396 ساعت 16:18 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

کار سختی پیش رو دارم

مردانی: بهترین عملکرد را به نمایش می‌گذارم

عضو تیم ملی گفت: همه مدعیان برای موفقیت در مسابقات جهانی با بهترین شرایط به کره جنوبی آمده اند و تلاش می‌کنم در این رویداد بزرگ بهترین عملکرد را داشته باشم.

مردانی: بهترین عملکرد را به نمایش می‌گذارم

به گزارش "ورزش سه"، سجاد مردانی با بیان مطلب فوق به مهر افزود: تمرینات بسیار خوبی را با تلاش بسیار زیاد کادر فنی پشت سر گذاشتیم، یکدل و متحد تمرین کردیم تا رسیدیم به اینجا که فردا باید به دیدار رقبای بروم. تیم جوانی داریم و چند نفری اولین حضور جهانی خود را تجربه می کنند، ولی آنطور تمرین کردند که نمایش مطلوبی داشته باشند. 

 

وی در مورد رقبای خود در این رقابتها گفت: حریفان تقریبا همانی هستند که همیشه در مسابقات معتبرحاضر هستند که شناخت متقابلی از هم داریم و باید از فرصت ها در لحظه بهترین استفاده را کرد. البته باید مراقب تک چهره های تیم های دیگر هم بود. به هر حال مسابقات جهانی است و نمی توان هیچ رقیبی را دست کم گرفت. 

 

سنگین وزن تیم ملی در خضوص کادر فنی هم گفت: خدا را شکر در این دوره تعامل خوبی بین اعضای تیم و کادر فنی برقرار شده بود. بی باک، نصر و افشار از بزرگان تکواندو ایران هستند و تجربیات خود را به خوبی انتقال دادند و باید تشکر کنیم از زحمات مربیان تشکر کنیم.

 

مردانی که دوره قبل موفق به کسب سال ۲۰۱۳ موفق به کسب مدال نقره جهان شده بود در خصوص رقابتهای این دوره هم گفت: هدف همه اعضای تیم رسیدن به موفقیت و کسب بهترین مدال است. ولی نباید از این موضوع غافل شد که همه کشورها و تکواندوکاران مانند ما در حال تلاش برای موفقیت هستند و نمی توان از اتفاقات پیش بینی شده غافل شد. به امید خدا سعی و تلاش من تبدیل مدال نقره جهانی ۲۰۱۳ به طلاست و امیدوارم به کمک کادر فنی، دعای خیر مردم و تلاش بی وقفه خودم به این مهم دست پیدا کنم. 

 

سجاد مردانی در سومین حضور خود در رقابتهای قهرمانی جهان و در وزن ۸۷+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان فردا چهارشنبه در روز پنجم رقابتهای قهرمانی جهان بعد از یک دور استراحت، رودروی برنده استرالیا و فنلاند قرار می گیرد.

 

بیست و سومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان که از روز شنبه سوم تیرماه در کره جنوبی آغاز شده، تا جمعه نهم تیرماه ادامه خواهد داشت. 

دیدگاه‌ها