کد خبر : 1424152 | 07 تیر 1396 ساعت 08:23 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی پرتغال - شیلی

دو تیم پرتغال و شیلی، امشب در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها در ورزشگاه کازان آره نا شهر کازان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی پرتغال - شیلی

به گزارش "ورزش سه"، شیلی در حالی پا به این دیدار می گذارد که در سه بازی خود در مرحله گروهی تنها یک پیروزی کسب کرده است. آنها موفق شدند کامرون را 2-0 شکست دهند ولی مقابل آلمان و استرالیا به نتیجه ای بهتر از 1-1 دست نیافتند و به همین علت به عنوان تیم دوم گروه صعود کردند تا مقابل صدرنشین گروه دیگر رقابت ها یعنی پرتغال قرار بگیرند.

 

 

1205669

 

 

پرتغال در سه بازی خود در مرحله گروهی دو پیروزی مقابل نیوزلند و روسیه کسب کرده ولی مقابل مکزیک با تساوی 2-2 متوقف شد. شاگردان سانتوس انگیزه زیادی دارند تا دومین جام تاریخ تیم ملی پرتغال را در حالی که از جام اول کمتر از یک سال می‌گذرد کسب کنند. تکیه آنها بر درخشش رونالدوست که تا به اینجا عالی کار کرده و از ستاره های جام بوده است و مطمئنا انگیزه زیادی برای شکست شیلی خواهد داشت.

 

شیلی نیز که در دوره اخیر جام ملت های آمریکا جنوبی که در سال های 2015 و 2016 برگزار شده موفق به کسب قهرمانی شده، انگیزه هایی مشابه پرتغال دارد و مطمئنا دیدار امشب دیدار بسیار حساسی خواهد بود.

 

این دیدار، اولین تقابل پرتغال و شیلی با یکدیگر است که دیدار بسیار مهمی برای هر دو تیم خواهد بود.پرتغال دو غایب کلیدی برای این دیدار دارد. رافائل گوئریرو به علت مصدومیت و په په به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان در این بازی نیستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1206710

دیدگاه‌ها