کد خبر : 1424188 | 07 تیر 1396 ساعت 10:55 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی آلمان مقابل انگلیس با حقه ینس لمان (عکس)

جولین پولرزبک، گلر تیم ملی زیر 21 سال آلمان، شب گذشته با استفاده از یک یادداشت موفق شد انگلیس را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آلمان و انگلیس در نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند و دیدار حساسی داشتند که بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد. جولین پولرزبک، گلر تیم ملی آلمان، دو ضربه پنالتی را مهار کرد و به نظر می‌رسد که از یک یادداشت برای مهار پنالتی ها کمک می‌گرفته است. او این یادداشت را در جوراب چپش گذاشته بود و همین کار باعث شد تا مقابل سه شیرها نمایش بسیار درخشانی داشته باشد.این اولین باری نبود که آلمانی ها از این حقه استفاده می‌کنند. آنها پیش از هر بازی، پنالتی زن های حریف را به خوبی آنالیز می‌کنند و این کار را تیم ملی بزرگسالان آلمان در جام جهانی 2006 نیز انجام داد و ینس لمان با مهار پنالتی کامبیاسو موفق شد تیم ملی آلمان را به نیمه نهایی جام جهانی برساند.

پولرزبک پنالتی های تمی آبراهام و ناتان درموند را مهار کرد. مهار پنالتی ردموند بسیار حساس بود زیرا نتیجه 4-3 را برای بازی قطعی کرد تا تیمش راهی فینال رقابت ها شود. او که در طول بازی 2 گل خورده بود، با این نمایش عالی، آن دو گل را به دست فراموشی سپرد.

ستاره آلمان ها پس از بازی درباره مهار پنالتی ها گفت:" در ضربات پنالتی متوجه اوضاع نبودم. وقتی پنالتی دوم حریف را گرفتم، متوجه نشدم که صعود کرده ایم. کاملا در یک فیلمی که در ذهنم از بازی ساخته بودم گم شده بودم و فقط وقتی متوجه اوضاع شدم که دیدم هم تیمی هایم به سرعت به سمتم می‌دوند.

 

1206739

 

1206738

 

1206737

 

1206740

دیدگاه‌ها