کد خبر : 1424222 | 07 تیر 1396 ساعت 13:40 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

حسنی صفت جایگزین محمد حبیبی شد

پایان 34 سال همکاری باسابقه‌ترین انزلی‌چی

محمد حبیبی پس از 34 سال حضور در جمع ملوانی ها در لیگ دسته اول، به همراه این تیم نخواهد بود تا علی حسنی صفت جایگزین وی گردد.

پایان 34 سال همکاری باسابقه‌ترین انزلی‌چی 

به گزارش "ورزش سه"، محمد حبیبی یک از رکورددارترین بازیکن – مربیان فوتبال ایران است که 34 سال به صورت ممتد با پیراهن تیم ملوان در فوتبال ایران حاضر می شد، حبیبی از سال 1362 کار خود را به عنوان دروازه بان انزلی چی ها آغاز کرد و تا شانزده سال پس از آن یعنی تا سال 1378 از سنگر ملوانان دفاع کرد. 

 

حبیبی که در دوران حضور در دروازه ملوان مورد اعتماد مربیان متفاوت این تیم بود این اعتماد را به نیمکت این تیم کشاند و در دوران مربیگری نیز به همراه مربیان متفاوتی روی نیمکت ملوان قرار گرفت، او پس از پایان دوران بازی، به عنوان مربی دروازه بان های این تیم به فعالیت پرداخت و تا پیش از آغاز بازی های پیش رو، به مدت 18 سال به مربیگری پرداخت و توانست عملکرد بسیار خوبی نیز از خود به جا بگذارد. 

 

1206789

 

این مربی در سال های حضور خود موفق شده عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و دروازه بان های موفقی را به فوتبال ایران معرفی کند، او که پیش از این کلاس های مربوط به نخبگان مربی دروازه بانی را پشت سر گذاشته بود یکی از معدود مربیان دروازه بانی در ایران است که موفق شده به مدرک مربیگری A آسیا دست پیدا کند و به عنوان مدرس دروازه بانی در سطح قاره فعالیت کند. 

 

اکنون از انزلی خبر می رسد حبیبی در لیگ پیش رو روی نیمکت این تیم نخواهد نشست و پس از 34 سال پیاپی پیراهن این تیم را از تن به در خواهد آورد، البته این قطع همکاری به عدم تمایل سرمربی جدید این تیم برای همکاری با حبیبی برنمی گردد چرا که حدود یک ماهی از سرمربیگری نادر دست نشان در جمع بندرنشینان می گذرد اما او هیچ مربی را در این پست به کار نگرفت تا احتمالا بتواند با حبیبی به کار خود ادامه دهد که در نهایت این اتفاق نیفتاد تا وی مجبور به معرفی مربی جدید دروازه بانی در انزلی شود، تغییری که از شواهد امر پیداست فوتبالی نیست و به دلایلی خاص صورت گرفت. 

 

1206788

 

با تایید مسعود رضاییان، مدیرعامل ملوانان، از امروز علی حسنی صفت، دروازه بان سابق انزلی چی ها و یکی از شاگردان محمد حبیبی به مربیگری این تیم منصوب شده است تا در لیگ پیش رو، وظیفه تمرین دادن دروازه بان های ملوانان را برعهده بگیرد. حسنی صفت پیش از این و در دوران بازیگری خود برای ملوانان رکورد 668 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه را در کارنامه خود به ثبت رسانده بود.

دیدگاه‌ها