کد خبر : 1424254 | 07 تیر 1396 ساعت 16:04 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

4 بازی از 7 مسابقه لغو شد؛

شروع عجیب فوتسال ایران در فصل جدید

چهار بازی در هفته اول لیگ برتر فوتسال ایران در زمان مقرر برگزار نمی‌شود.

شروع عجیب فوتسال ایران در فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در مسابقه افتتاحیه فصل 97-96 لیگ برتر فوتسال تیم آذرخش بندرعباس با وجود حضور در مشهد و در اعتراض به تصمیمات سلیمانی، دبیر کمیته فوتسال حاضر نشد مقابل فرش‌آرا به میدان برود تا این دیدار لغو شود.


پارسیان شهر قدس هم که به تازگی امتیاز دبیری تبریز را گرفته با تایید کمیته فوتسال از هفته دوم به میدان می‌رود تا دومین بازی در هفته اول هم برگزار نشود.


اما نکته قابل توجه دو دیدار برای فوتسالیست‌های قمی است که برخلاف آمادگی تیم‌ها، با مخالفت شورای تامین استان قم دو مسابقه برگزار نخواهد شد.


دیدار تیم‌های فوتسال هیأت فوتبال استان قم و گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتسال ایران که قرار بود از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه در سالن شهدای بهزیستی برگزار شود، به دلیل مخالفت شورای تامین استان قم لغو شد.

ضمن اینکه دیدار تیم‌های آتلیه طهران قم و مقاومت قرچک نیز که مقرر شده بود از ساعت ۱۷ فردا پنج‌شنبه در سالن شهدای بهزیستی برگزار شود نیز به دلیل مخالفت شورای تامین استان قم صورت نمی‌گیرد.


سالن شهید حیدریان قم که همواره محل بازی‌های لیگ برتر فوتسال است تا روز جمعه هفته جاری میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی یادگار امام خواهد بود و به همین دلیل تیم‌های قمی دیدارهای خود را به سالن دیگری بُردند ولی شورای تامین این استان با برگزاری آن مخالفت کرد.


با این تفاسیر از 7 مسابقه هفته اول لیگ برتر فوتسال ایران 4 بازی لغو شده که نشان از بی‌برنامگی در لیگ ایران است و این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که سال قبل ملی‌پوشان موفق شدند مقام سوم جام جهانی را کسب کنند.


سه دیدار هفته اول بین تیم‌های مس سونگون- تاسیسات دریایی، ارژن شیراز- مقاومت البرز و ملی حفاری اهواز- شهروند ساری فردا پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها