کد خبر : 1424282 | 07 تیر 1396 ساعت 17:45 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

سنگ بزرگ پیش پای علاقمندان به سائول

بارسلونا و یونایتد به دنبال ستاره جوان لاروخا

نمایش درخشان سائول نیگز در رقابت های جام ملت های زیر 21 سال اروپا او را تبدیل به یکی از ستارگان پرمشتری تابستان کرده است.

بارسلونا و یونایتد به دنبال ستاره جوان لاروخا


به گزارش "ورزش سه"، دیشب اسپانیا موفق شد با درخشش و هت تریک سائول نیگز، ستاره 21 ساله و خوش آتیه اتلتیکو مادرید با نتیجه 1-3 از سد ایتالیا گذشته و حریف آلمان در فینال شود.

 

امروز "دیلی میل" ادعا کرد که سائول امسال نیز همانند سالهای گذشته مورد توجه بارسا قرار گرفته است و شیاطین سرخ نیز برای جذب او پیش قدم شده اند اما نمایش های درخشان او در این مسابقات و زدن 5 گل در 3 بازی قطعا کار تیم های خواهان را برای جذب او دشوارتر خواهد کرد.

 

 

1206825

 

 

در قرارداد سائول با اتلتیکو، بند آزادسازی او 80 میلیون یورو عنوان شده است که همین موضوع کار رقبا را برای جذب سائول سخت می کند.

 

همچنین محرومیت اتلتیکومادرید از خرید بازیکن احتمالا باعث می شود تا سائول نیز راه گریزمان را در پیش بگیرد و در این شرایط دشوار روخی بلانکوس را ترک نکند.

 

اما به هر حال با توجه به علاقه مورینیو به سبک بازی این هافبک تهاجمی و همچنین تمایل بارسا به خرید این بازیکن آینده دار، احتمالا در روزهای آتی و در بازار نقل و انتقالات تابستانی بیشتر نام سائول نیگز را خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها