کد خبر : 1424343 | 08 تیر 1396 ساعت 00:10 | 107.4K بازدید | 0 دیدگاه

پایان رویای کریس و دوستان

پرتغال 0(0) -(3)0 شیلی: سانچس با درخشش براوو در فینال

تیم ملی شیلی با پیروزی مقابل پرتغال در ضربات پنالتی، به فینال رقابت های جام کنفدراسیون ها راه پیدا کرد.

پرتغال 0(0) -(3)0 شیلی: سانچس با درخشش براوو در فینال

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار جذاب و تماشایی، دو تیم در 120 دقیقه به تساوی 0-0 رسیدند اما در ضربات پنالتی، این شیلی بود که به لطف درخشش کلودیو براوو، 3-0 پیروزی شد و به فینال راه پیدا کرد.

پرتغال بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این شیلی بود که می توانست در دقیقه 6 به گل برسد اما وارگاس که روی پاس در عمق عالی الکسیس سانچس صاحب موقعیت شده بود، نتوانست روی پاتریسیو را مغلوب کند.

 

1206880

 

پرتغالی ها خیلی سریع به این موقعیت واکنش نشان دادند و ارسال عالی کریس رونالدو، آندره سیلوا را با براوو تک به تک کرد اما واکنش به موقع دروازه بان باتجربه شیلی، دروازه این تیم را بسته نگه داشت.

 

1206879

 

 

در ادامه بازی با خطاهای متعدد بازیکنان دو تیم به دفعات متوقف شد و همین مسئله باعث شد تا از ضرباهنگ بازی کاسته شود.

 

در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر موقعیت هایی روی دروازه هم ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم پرتغال بهتر آغاز کرد و آندره گومس اولین موقعیت جدی این نیمه را به دست آورد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

1206894

 

بازیکنان شیلی خیلی زود جلو کشیدند و می توانستند در دقیقه 53 پیش بیفتند اما ضربه آرتورو ویدال، راهی به چهارچوب دروازه پرتغال پیدا نکرد.

 

در دقیقه 59 کریس رونالدو برای اولین بار در این دیدار صاحب موقعیت شد اما ضربه او که از زاویه بسته زده شد، نتوانست براوو را مغلوب کند.

 

با نزدیک شدن به دقایق پایانی، دو تیم بازی محتاطانه تری را به نمایش گذاشتند و در نهایت در نیمه دوم هم گلی به ثمر نرسید تا کار به وقت های اضافی کشیده شود.

 

در وقت های اضافی شیلی نمایش بهتری داشت و می توانست خیلی زود توسط الکسیس سانچس به گل برسد اما ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

برتری شیلی ادامه داشت و در دقیقه 113، خطای فونته روی سیلوا، می توانست یک ضربه پنالتی برای این تیم به ارمغان بیاورد اما علیرضا فغانی این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

 

1206893

 

بدشانسی های شیلی در دقیقه 119 کامل شد و دو ضربه پیاپی از ویدال و سیلوا به تیر دروازه برخورد کرد تا دروازه پرتغال بسته بماند و کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

اما در ضربات پنالتی براوو فوق العاده کار کرد و هر سه ضربه پرتغالی ها که توسط  ریکاردو کوارشما، ژوائو موتینیو و نانی زده شد را مهار کرد. در مقابل ویدال، آرانگیس و الکسیس سانچس ضربات خود را تبدیل به گل کردند تا شیلی به عنوان اولین تیم راهی فینال جام کنفدراسیون ها شود.

 

1206895

دیدگاه‌ها