کد خبر : 1424688 | 10 تیر 1396 ساعت 11:21 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

تعیین سقف قرارداد در لیگ امارت

اتحادیه فوتبال امارات در راستای کنترل بحران های مالی حاکم بر باشگاه های این کشور تصمیم گرفت برای فصل جدید سقف قرارداد برای نقل و انتقالات در نظر بگیرد.

تعیین سقف قرارداد در لیگ امارت 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مشکلات عدیده اقتصادی در سراسر جهان تبعات این موضوع به باشگاه های متمول اماراتی هم کشیده شد تا جایی که با افزایش شکایت بازیکنان و مربیان خارجی به مراجع بین المللی اتحادیه فوتبال این کشور از ترس محرومیت ها و آبروریزی تصمیم گرفت قوانین جدید مالی برای نقل و انتقالات باشگاه ها در نظر بگیرد.


روزنامه البیان در گزارشی پیرامون تصمیم جدید اتحادیه فوتبال امارات برای تعیین سقف قرارداد نوشت:« فیرپلی مالی در حال حاضر جدی ترین دغدغه سران فوتبال امارات محسوب می شود از همین رو باشگاه های حرفه ای حاضر در این فصل باید براساس قوانین جدید مالی بازیکن جذب کنند. سقف قرارداد در نظر گرفته شده بازیکنان تیم های حاضر در لیگ امارات را در پنج گروه با قیمت تعیین شده قرار می دهد که از این پنج گروه تنها باشگاه می توانند در گروه بازیکنان A که شامل سه ستاره می شود قراردادهای باز مالی ببندند و سایر قراردادها باید بر اساس تعرفه اتحادیه فوتبال اروپا بسته شود».


امارات بعد از قطر دومین کشور متمول حاشیه خلیج فارس محسوب می شود که برای کنترل و مدیریت بحران های مالی و احترام به فیرپلی مالی این گونه قانون سقف قرارداد برای باشگاه های حرفه ای خود در نظر می گیرد.

دیدگاه‌ها