کد خبر : 1424719 | 10 تیر 1396 ساعت 13:03 | 70.3K بازدید | 0 دیدگاه

یکی از دو ملی پوش بدون تیم 

مدافع محبوب کی‌روش، راهی کدام تیم می‌شود؟

مدافع محبوب کارلوس کی روش، پس از جدایی از استقلال و به دست آوردن بهبودی کامل، در حال حاضر با هیچ یک از تیم های لیگ برتری به توافق نرسیده و یکی از ابهامات بازار نقل و انتقالات محسوب می شود.

مدافع محبوب کی‌روش، راهی کدام تیم می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان که آخرین بار به همراه استقلالی ها در میدان حضور داشت، پس از جدایی از این تیم هنوز با هیچ یک از تیم های لیگ برتری به توافق نرسیده است تا به همراه اشکان دژاگه تنها ملی پوشانی باشند که در حال حاضر در هیچ تیمی به بازی نمی پردازند. موردی که این دو بازیکن را از سایر ملی پوشان متمایز کرده است.

 

کنعانی که پیش از این و با حضور در تیم ملوان توانست خود را به کارلوس کی روش تحمیل کند تبدیل به یکی از پایه های ثابت اردوهای تیم ملی شد اما پس از حضور در تیم استقلال، خیلی زود دچار آسیب دیدگی شد و از لیست این تیم کنار رفت. البته کی روش پس از مصدومیت نیز به دنبال این بازیکن بود و پس از چند ماه نظارت بر تمرینات وی، به دنبال کسب بهبودی لازم او را به اردوی پیش از دیدار برابر ازبکستان دعوت کرد. 

 

کنعانی که گفته می شود یکی دو پیشنهاد خارجی نیز در جیب دارد پس از مذاکره با چند تیم لیگ برتری نتوانست به توافق برسد تا همه چیز به روزهای باقی مانده بازار نقل و انتقالات موکول شود و به همین دلیل می توان او را یکی از مهمترین بازیکنانی دانست که در ادامه نقل و انتقالات می تواند به یکی از تیم های فوتبال ایران بپیوندد. 

 

در حال حاضر با توجه به تغییر و تحولات در تیم نفت تهران و حضور کادر فنی جدید در این تیم، حرف و حدیث هایی مبنی بر پیوستن کنعانی به این تیم شنیده می شود، پیشنهادی که باید چند روز دیگر منتظر ماند و از صحت و سقم آن اطلاع پیدا کرد. پیشنهادی که می تواند آخرین بازیکن مورد اعتماد کی روش را نیز صاحب تیم کند.

دیدگاه‌ها