کد خبر : 1424799 | 10 تیر 1396 ساعت 17:07 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکری: درخواست مالى خانزاده بالا بود

استراتژی سیاه جامگان برای جایگزینی خانزاده

پس از پیوستن محمدرضا خانزاده به تیم پدیده، مربیان سیاه جامگان به دنبال اضافه کردن یک بازیکن خارجی برای جایگزینی او هستند.

استراتژی سیاه جامگان برای جایگزینی خانزاده

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خانزاده مدافع فصل گذشته تیم سیاه جامگان در نهایت با این تیم به توافق مالی دست نیافت تا اکبر میثاقیان یکی از مهره های با تجربه خود در خط دفاعی را از دست بدهد.
جدایی خانزاده باعث شده تا کادر فنی سیاه جامگان به دنبال جایگزینی این بازیکن با یک مدافع خارجی باشد.


در همین رابطه رمضان شکرى درباره پیوستن محمدرضا خانزاده به پدیده اظهار داشت: ما با وى چند جلسه برگزار کردیم که حتى آخرین جلسه چندى قبل از سفر ما به ترکیه بود. خواسته هاى مالى خانزاده بیش از سایرین بود، اما ما نمیخواستیم وزن مالى بین بازیکنان تیم دچار نوسان شود. با این حال ماهم پیشنهادمان را به وى ارائه کردیم و قرار شد او در سفر به ترکیه با ما مذاکره کند.


وى افزود: در اردوى ترکیه خانزاده به جمع تیم پدیده اضافه شد؛ به هرحال بازیکن مختار است براى تیمش تصمیم بگیرد، اما باتوجه به اینکه او در ایران قراردادش را امضا کرده بود کاش مارا در جریان میگذاشت تا فکر بهترى بکنیم.


شکرى اضافه کرد: درخواست مالى خانزاده براى ما بالا و لابد براى پدیده مناسب بوده که او راهى این تیم شده است.


مربى تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: از امروز به فکر جذب یک مدافع دیگر هستیم، فیلم چند بازیکن خارجى را بررسى میکنیم و شرایط بازیکنان داخلى راهم مدنظر قرار میدهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها