کد خبر : 1424824 | 10 تیر 1396 ساعت 18:42 | 87.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوردبین: طارمی اصرار به رفتن از پرسپولیس دارد

سرپرست پرسپولیس می‌گوید با وجود تمایل باشگاه به حفظ مهدی طارمی این بازیکن علاقه‌مند به جدایی است.

خوردبین: طارمی اصرار به رفتن از پرسپولیس دارد

به گزارش "ورزش سه"، محمود خوردبین در حاشیه تمرین عصر امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم، مشکل خاصی نداریم و برای اردو آماده می‌شویم.


او درباره شایعه حضور رامین رضاییان در استقلال ابراز کرد: به من ربطی ندارد راجع به اینکه او می‌خواهد به استقلال برود صحبت کنم؛ دوست دارد هر جا می خواهد برود.


سرپرست پرسپولیس با اشاره به خبر برگزاری دربی در آلمان عنوان کرد: ان‌شاالله که برگزار شود چون بازی خوبی خواهد شد؛ انجام گرفتن این مسابقه بیشتر از در حد حرف بودن است؛ ما طوری به اردوی اوکراین می‌رویم که اگر قرار به برگزاری دربی بود در انتهای اردو به آلمان سفر کنیم.


خوردبین درمورد پخش تلویزیونی دربی در آلمان ابراز کرد: اسپانسر می‌داند که بازی را پخش کند یا خیر؛ به ما ارتباطی ندارد چون در اختیار اسپانسر هستیم؛ ما به اردو می‌رویم و اگر شد بازی می‌کنیم.


وی پیرامون خبر جدایی طارمی از پرسپولیس و لژیونر شدن او گفت: قبول کنید یک باشگاه هیچ‌وقت نمی‌خواهد چنین بازیکنی را از دست دهد؛ باشگاه پیگیرش است تا این بازیکن را نگه دارد ولی او نمی‌خواهد بماند و مصر است که برود.


سرپرست پرسپولیس با اشاره به حضور بشار رسن عراقی در این تیم اظهار کرد: من خبری ندارم و از باشگاه نپرسیدم؛ باشگاه منتظر نظر آقای برانکو است.


خوردبین درخصوص بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شدند، ابراز کرد: باشگاه بازیکنان خوبی گرفته و جایگزین کرده و نقاطی که تیم نیاز داشته جذب کرده است؛ ما خیلی خوب یارگیری کردیم.

 

دیدگاه‌ها