کد خبر : 1424928 | 11 تیر 1396 ساعت 12:31 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت چشمی در بهترین زمان

استقلال و نیاز ضروری به هر ۴ هافبک دفاعی!

هافبک دفاعی استقلال بعد از دوری 16 ماهه دوباره شرایط بازی پیدا کرد و در ترکیب آبی‌ها قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی یکی از اصلی‌ترین مهره‌های استقلال فصل 95-94 بود ولی در روزهایی که در اوج آمادگی به سر می‌برد مصدومیت بدموقع در هفته بیست و سوم مقابل پدیده اجازه نداد این هافبک تا پایان دور رفت فصل قبل به میدان برود.


چشمی فصل گذشته به دلیل ممنوعیت نقل و انتقالاتی استقلال نتوانست به فهرست این تیم اضافه شود که این اتفاق موجب شد به تیم سابقش صبای قم برگردد ولی پُر بودن لیست نفرات بزرگسال آنها هم در نهایت او را تا پایان فصل خانه نشین کرد.


با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی برای استقلال، چشمی هم به جمع آبی‌ها بازگشت و در تمرینات این تیم حضور یافت و امروز نیز در یک دیدار تدارکاتی به میدان رفت.


چشمی از روز بیستم اسفندماه 95 به دلیل پارگی رباط صلیبی از ترکیب استقلال دور شده بود ولی امروز از نیمه دوم دیدار تدارکاتی مقابل نساجی مازندران دوباره برای این تیم به میدان رفت و یک نیمه در زمین حضور داشت.

 

1207295


چشمی با توپ دزدی‌های پیاپی و تکل‌هایی که می‌زد نشان داد به شرایط مطلوبی رسیده اما دو خطا روی او که با فریادش همراه بود موجب نگرانی همه اعضای تیم استقلال شد که حتی روی یک صحنه چشمی پای خود را گرفت ولی این برخوردها ختم به خیر شد و مشکلی برای این هافبک به وجود نیاورد تا نخستین بازی خود را بعد از 16 ماه به سلامت پشت سر بگذارد.


با توجه به دوری امید ابراهیمی به دلیل جراحی‌ای که انجام داده و همچنین حضور امید نورافکن در تیم ملی امید، بازگشت چشمی به ترکیب استقلال به موقع بود تا در کنار فرشید باقری دو هافبک دفاعی تیم علیرضا منصوریان را در ابتدای فصل تشکیل دهند.

دیدگاه‌ها