کد خبر : 1424961 | 11 تیر 1396 ساعت 14:33 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلونسو و رد پیشنهاد دستیاری آنچلوتی در بایرن

ژابی آلونسو، ستاره سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ که اخیرا از میادین فوتبال خداحافظی کرده، پیشنهاد دستیاری آنچلوتی در بایرن مونیخ را رد کرده است.

آلونسو و رد پیشنهاد دستیاری آنچلوتی در بایرن

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا فصل گذشته پس از سه سال حضور در بایرن مونیخ، در نهایت تصمیم گرفت که کفش‌هایش را بیاویزد. کارلو آنچلوتی به او پیشنهاد داده بود که به عنوان دستیار در فصل آینده، کنار او روی نیمکت بنشیند ولی ستاره سابق لیورپول این پیشنهاد را رد کرده است.

 

1207347

 

 

او پیشتر نیز با آنچلوتی در رئال همکاری داشت که منجر به کسب دسیما پس از 12 سال شد. همچنین این دو سابقه تقابل های دیگری نیز مثل فینال چمپیونزلیگ 2005 دارند که ژابی آلونسو یکی از گلزنان لیورپول در آن بازی بود.

 

آنچلوتی قصد داشت از تجربیات آلونسو در لیگ های مختلف بهره ببرد ولی به نظر می‌رسد آلونسو علاقه ای به شروع دوران مربی گری ندارد. بدین ترتیب، سرمربی ایتالیایی ویلی سانیول را به عنوان دستیار جدید خود انتخاب کرده است.

 

او در این رابطه گفت:" من دستیاری می‌خواستم که باشگاه را بشناسد. سعی کردم فیلیپ لام را در پایان فصل راضی کنم، همینطور ژابی آلونسو را ولی هر دو پیشنهادم را رد کردند. ویلی کاملا مناسب این پست است. او در بوردو کاملا موفق بوده و بازیکنانی مثل کومان و ریبری را به خوبی می‌شناسد و به تیم ما کمک زیادی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها